Skip to main content

 

Ik wilde glasvezel voor de eerste keer gebruiken, het is oké, ook al zeiden ze dat het actiepakket op tijd was, ik zei oké en het laatste wat ze tegen me zeiden was dat ze zeiden maak je geen zorgen, je kunt het in 5 tot 10, en ik wachtte op hem 

Bij mijn volgende telefoontje gaf de kpn-medewerker die mij tegenkwam me hele verkeerde informatie, ook al zei hij dat alle 3 de mensen voor hem binnen 1 week naar mij toe zouden komen, maar naar de laatste persoon die ik belde.Mijn internet kwam, tv, indien mogelijk, hoe kan ik het geschenk in 5 of 10 krijgen, want hoewel ik zei dat ze het me hadden beloofd, zei hij de laatste keer dat ik met hem sprak nee, het zal minstens 1 maand duren, wat me kwaad maakte een beetje af.
en ik was een beetje boos op die Kpn-medewerker, ik sloot het abonnement en maakte meteen opzeggen, eigenlijk was het onbedoeld, ze deden gewoon hun best om mij eerst in te schrijven, maar toen ik aan deze baan dacht, begonnen ze een beetje te praten dit keer anders.
Kortom, ik was niet tevreden met wat ze deden en we waren beledigd.Als ze naar mijn buurt kwamen, hoeveel mensen heb ik Kpn gekocht voor deze actie en ik heb het nooit gekregen, niet wat de laatste medewerker zei, maar zoals die ervoor zei hij, de geschenken die ze beloofden begonnen te komen, zelfs na 1 week, HET BELANGRIJKSTE PROBLEEM WAS VERKEERD INFORMATIE GEVEN EN MIJ VERKEERDE INFORMATIE

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @abc61 
Ik kan je verhaal moeilijk volgen.
Wat ik er uit begrijp is dat je  een abonnement wil of wilde afsluiten en dat je boos werd omdat je het welkomstgeschenk niet gelijk kreeg?
En daarom gelijk weer het abonnement hebt afgezegd?
Het welkomstgeschenk wordt pas na de bedenktijd van 14 dagen verstuurd, of later als het op dat moment niet op voorraad is.

Maar de vraag wat je nu eigenlijk wilt ontgaat me…
Kun je kort en bondig vertellen wat je vraag nu is?


@abc61 Is this a translation with Google translate ? Doesn't make sense !


Hey @abc61. Ik begrijp helaas niet helemaal wat er aan de hand is. Heb je wat aan de reactie van @huistijger? Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je.


Hallo nogmaals 

Zehbben mij laasts gesprek verkeerd info gegeven ikke en mijn buurman zelfde tijd besteld hun hebben al zijn tv binnen en ook net als ze toen voorlichting ons biinen 5 a 10 dagen zouden krijgen ons tv en eerste gespreken waren ze goed voorlivting gemaak dus niet laaste die man was echt ging mij praten over wereld wijd problemen me chip enz daar heb ik niks aan als ik iets besteld beteken ook tv gelijk bestel maar op moment als ik mijn Kpn internet aansluiten dus abonement activeren zouden Kpn mijn tv gelijk opsturen daarom ging ik even bellen van wanneer komt mijn andere spullen van order en die gene op lijn was begon mij te vertellen NEE komt niet eerder dan augustus binnen komen zegen ze en  ik was boos hoe kan dat was niet afspraak en toen bestelling annuleert 

Nu wil ik mee geven dat Kpn niet zijn afspraken na komen of verkeerde info hebben mij gegeven laaste gesrek omdat mijn buurman wel ontvangen  en ik niet wat ik erg ook vond ik heb hem naar kpn gebracht 

Bedank gr


Hoi @abc61 
Je hebt dus een abonnement bij de KPN afgesloten en men heeft je beloofd dat je de TV die je er bij cadeau kreeg, direct zou krijgen?
Dat is tegen de regels dus dan heeft de medewerker een verkeerde beslissing gemaakt, want het cadeau wordt pas na de zichttermijn van 14 dagen verstuurd, hetgeen ook op de website van KPN heeft gestaan.
Maar de actie was ook zo'n succes dat de TV's snel op waren, waarop het wachten nu op een nieuwe zending is en daarom moet je dus even geduld hebben, dat heet 'Overmacht' daar kan niemand wat aan doen, maar de TV die krijg je gegarandeerd!
Je buurman heeft gewoon geluk gehad dat hij nog net bij de eerste zending zat.
 


İk ga julie bedanken voor Em ook voor reactie

Gr