Skip to main content

Mijn Xperia box word heet en is geel verkleurd , hoe kan ik deze laten vervangen want echt vertrouwen doe ik het niet echt.

Hoe kan ik een nieuwe adapter voor mijn digitale tv-ontvanger aanvragen? 

Door kortsluiting is mijn huidige adapter stuk gegaan.

groet C.Westra

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Goedenavond @Twinkel10, welkom! Dat klinkt niet zoals het wezen moet! Ik ben benieuwd om welke Experiabox het precies gaat: welk model/ type? En wil jij ook jouw klantgegevens invullen in jouw forumprofiel? Graag jouw klantnummer, postcode en huisnummer, mobiel nummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Je kunt het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ gebruiken voor extra informatie. Geef je hier een seintje als jij je profiel aangevuld hebt? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!


Aangevuld..

 


Dank je wel! Voor het modem zal ik een omruilafspraak maken. Graag nog jouw mobiele nummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is aanvullen in jouw profiel. Je kunt het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ gebruiken voor extra informatie.
Geef je ook aan wat het serienummer van de TV ontvanger waarvan de adapter defect is? Het serienummer vind je op de onderkant van de TV ontvanger. Ik hoor het graag!


De informatie bij persoonlijke opmerkingen ingevuld.


Hartelijk dank! Ik heb bij deze een omruilafspraak gemaakt voor het modem: er ligt vanaf morgen (23 januari 2021 na 14:30 uur) een nieuw modem voor je klaar bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt: ik heb je een privé bericht gestuurd met informatie. Zodra het modem daar afgeleverd is, ontvang je een bevestiging per SMS. Omdat we dit als een verstoring van diensten zien, krijgen alle mobiele nummers die aangemeld zijn op dit adres 100GB: een extra voordeel omdat je meerdere diensten combineert op hetzelfde adres! 
Ik heb ook een nieuwe stroomadapter besteld, deze ontvang je binnen 2 werkdagen per post. Ik zie je dat nog 2 verouderde TV ontvangers in gebruik hebt: deze mogen kosteloos omgeruild worden. Mocht je dat willen, dan kun je dat in orde maken via de servicetool apparatuur omruilen.
Laat je weten als je alles in goede orde ontvangen hebt?


Vandaag de nieuwe modem en de nieuwe tv ontvangers geïnstalleerd alles werkt perfect.

 

 


En zo hoor ik dat graag! Top, @Twinkel10, bedankt voor je terugkoppeling! Als je nog eens vragen hebt of ergens tegenaan loopt, laat het gerust weten!