Skip to main content

@brewerrj  Hi! Ik heb dit weekend exact hetzelfde verhaal doorlopen, met als kanttekening dat mijn nieuw afgesloten contract (nog) niet bij KPN bekend is. In mijn zoektocht naar meer informatie (of misschien geruststelling) kwam ik dit forumtopic tegen en ik ben benieuwd of je inmiddels echt geleverd heb gekregen wat je besteld hebt.

Wat ik ook graag zou willen weten is hoe deze praktijk in elkaar zit en met wie nu het contract afgesloten heb. De klantenservice op het 023 752 69 85 doet zich voor als KPN klantenservice, maar kunnen alleen helpen met het deurverkoopverhaal. Voor andere vragen verwijzen ze naar het ‘officiële’ 0800-0402 nummer. De dame aan de telefoon zei wel voor de ‘inbound klantenservice’ van KPN te werken.

De klantenservicemedewerkers van KPN (de échte) kunnen mij op dit moment niet verder helpen, omdat de gedane bestelling dus niet bekend is en het 023-telefoonnummer kennen zij ook niet. Ik maak me toch een beetje zorgen over de hele situatie… 

Ik hoop dat het verhaal van dit topic goed is afgelopen en ik er vertrouwen in kan hebben dat het ook bij mij in orde komt.

Alvast dank voor je reactie!

admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @lietje . Ik zie momenteel ook nog een order van jou. Vaak worden die orders een dag of twee later in bulk ingevoerd.

Mocht je woensdag nog geen bevestiging hebben gehad, wil je me dan hier een seintje geven? Dan ga ik voor je kijken. 


Hi @Erwin_ Ik heb me te vroeg zorgen gemaakt! Zojuist de orderbevestiging ontvangen en alle gegevens zijn conform de afspraken die ik met de dame aan de deur heb gemaakt.

 

Als ik jouw geruststellende reactie direct van een van jouw collega's van de telefonische klantenservice had ontvangen, dan had ik mij denk ik minder zorgen gemaakt en gewoon rustig afgewacht. Zij waren echter volledig onbekend met deze verkoopwijze en procedure, terwijl dit blijkbaar vaker voorkomt, en maakten zich enkel zorgen over mogelijke oplichting.

*Dit is overigens geen klacht over de klantenservice, want ik ben snel en vriendelijk te woord gestaan door alle medewerkers.

Dank voor je hulp!


Graag gedaan. KPN verkoopt al jaren aan de deur. Kantekening hierbij is dat we er vaak externe bedrijven voor gebruiken. Dat kan voor verwarring en twijfel zorgen. 

Het is inderdaad belangrijk om de bevestiging even goed door te lezen zodat er geen vervelende situatie ontstaat als het abonnement geleverd is.

Als ik het zo lees is dit verder netjes ingevoerd. 

Mocht je in de toekomst vragen hebben, weet je mij te vinden. :-)