Skip to main content

Gelukkig kwam ik gisteren bij mijn moeder binnenlopen toen een KPN’er binnen zat onder het mom van gratis glasvezel, maar ondertussen was hij een KPN account aan het verkopen “met korting maar 35 euro per maand”.

Mijn moeder is 85, dementerend en deze jongen had al een outlook account voor mijn moeder gemaakt. Toen ik zei dat we niets wilden wijzigen en hem vriendelijk verzocht het huis te verlaten, probeerde hij het nog!!!

KPN, zou je jullie verkopers willen trainen op bewust zijn van kwetsbare ouderen en niet alleen oog laten hebben voor verkopen? Daarnaast vind ik het ongehoord dat hij een outlook account heeft aangemaakt! Deze heb ik net laten verwijderen.

Hi @Saar31, welkom op het forum. 

Hier schrik ik van! Heeft die verkoper zich geïdentificeerd? Ik vraag dit omdat ik graag achter wil komen wie het was. 

Uiteraard trainen we onze verkopers om dit te herkennen, dat wil ik wel benadrukken. 

Ik hoor graag van je. 

 


Mijn moeder weet het niet meer en ik was zo overdonderd van het feit dat hij voor haar een outlook account had gemaakt dat ik niet naar zijn identificatie heb gevraagd. De verkoper in kwestie heeft die ook niet uit zichzelf laten zien. 

Jongen was gisteren rond 16.00 uur op mijn moeders adres en had maar 1 doel: haar een KPN abonnement verkopen :(


@Saar31 (op z'n zachts gezegd) niet netjes. Dat is niet de indruk die we willen achterlaten.

Ik zie een adres in je profiel. Is dat je eigen adres of die van je moeder? Als het je eigen adres is, geef dan bij “Persoonlijke opmerkingen” nog het adres van je moeder aan. Laat ook weten of er naast de informatie in het topic andere bijzonderheden zijn. Laat ook in “Persoonlijke opmerkingen” even een korte beschrijving van de persoon achter.

Ik zet die informatie door naar de persoon die bij ons gaat over de verkopers op straat. Dan gaan we hier aanspreken en herhaling voorkomen. 


@Saar31 Dank, ik zag je toelichting in het profiel en ik heb daarvoor iemand gemaild binnen onze organisatie. We gaan proberen te achterhalen of er iemand namens KPN actief is geweest in die regio. Ik hou je op de hoogte zodra ik daar een antwoord op heb gekregen!


@Saar31 Even een update van mijn kant. IK heb inmiddels een reactie terug van mijn contactpersoon. Er zal een gesprek worden aangegaan met de betreffende verkoper en zijn manager. Nogmaals dank voor het melden!