Voor de tweede keer . Gasten aan der deur. die iets willen. Ze werken voor Ziggo, Odido en KPN zeggen ze. Ze vertellen dat KPN stop of ook dat ze pas glasvezel leveren in 2026. Ik heb hem gevraagd wat in nu eigenlijik kwam doen.. Kon ie niet zeggen. Ik heb hem weggestuurd en de politie gebeld. die belde terug dat ze deze keerr niemand aangtroffen hadden. De vorige keer haden ze ze wel te pakken.
Verkoper namens Ziggo, Odido en KPN aan de deur, ik vertrouw het niet
Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem
Hoi ​
Als er deur-aan-deur verkopers aan de deur komen, dan zal dat nooit uit naam zijn van drie verschillende providers (gaan bij mij de alarmbellen af) tegelijk, maar alleen uit naam van één van deze providers.
Het zijn tenslotte concurrenten van elkaar, die elkaar niet gaan helpen.
Vaak dragen de personen dan ook kleding van één van deze providers, waarvoor ze langs de deur gaan om abonnementen te verkopen.
Daarnaast dienen ze zich ook te kunnen legitimeren, met een officiële pas van de provider.
KPN stop niet, ook niet bij jouw in de straat.
Je zult altijd diensten kunnen afnemen via de oude koperlijn, en zodra er glasvezel is gelegd ook via het glasvezel.
Ook dat ze geen antwoord konden geven op jouw vraag, zegt al méér dan genoeg.
Dus heel goed dat je ze hebt weggestuurd en daarna de politie hebt gebeld.
Dit waren in elk geval geen deur-aan-deur verkopers, die in dienst zijn van een wervingsbureau.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.