Skip to main content
Vraag

Verleng aanbod valt tegen

• June 23, 2026
  • 6 reacties
  • 105 keer bekeken

Verlengaanbod is al niet best 7,5 voor 6 maanden bij 2 jaar en 5 euro voor 3 maanden bij 1 jaar. Maar nu komt het krijg ik een extra optie voor F-secure voor 6 maanden gratis bij 2 jaar verlengen terwijl ik dat al heb bij mijn 4Gb abonnement. Degene die het aanbod plaatst kijkt dus niet echt naar wat voor abonnement je hebt PFFFFF. Had wel beter gekund bijv 12 maanden gratis TV bij 2 jaar verlengen , ben al meer dan 40 jaar bij KPN.  Gebeld met KPN maar dit is wat het is.                               

6 reacties

• Auteur
  • Topper
  • June 23, 2026

En dit staat bij de beschrijving, speciaal voor mij samengesteld???

Iedereen die bij KPN klant wordt, krijgt eenmalig een welkomstcadeau of korting. Dat geldt voor iedereen, niet alleen voor nieuwe klanten. We vinden onze bestaande klanten minstens zo belangrijk. Daarom krijg je bij het verlengen óók een korting. De verlengkorting die je nu ziet, is speciaal voor jou samengesteld en past bij je huidige abonnement. Zo zorgen we ervoor dat nieuwe én trouwe klanten iets extra’s krijgen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 23, 2026

Hallo ​@Chiel1959 ,

Je kunt (indien maximaal 90 dagen voor einde contract) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en KPN TV+ mocht je dat nog niet hebben. Doe je dit voor 1 juli 2026, dan ontloop je de prijsindexatie per medio juli 2026. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Alleen TV+ gaat in juli 2026 omhoog naar 12,75 per maand. 

• Auteur
  • Topper
  • June 23, 2026

Via deze link ga ik zelfs meer betalen dan nu. Dus daar heb ik niets aan. Maar bedankt voor de reactie

• Auteur
  • Topper
  • June 23, 2026

Het gaat er ook om dat er een persoonlijk aanbod wordt gedaan , maar dan kan ik iets kiezen wat ik al heb, niet echt een aanbod dus. En de kortingen van 7,5 en 5 euro zijn ook karig zeker als je al meer dan 40 jaar klant bij kpn bent. Er wordt niet gekeken welk abonnement je hebt en waar het uit bestaat. F-secure aanbieden terwijl dit al in mijn 4Gb abo zit.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 23, 2026

Het verschil is dat je nu f-secure gratis hebt voor vijf apparaten. Die aanbieding is (tijdelijk(zes maanden)) gratis f-secure voor 25 apparaten ter waarde van 9,98 per maand. 

En vergeet niet dat jouw internetabonnement in juli 2026 omhoog gaat met 3,3%. Je moet de nieuwe prijs uit mijn link vergelijken met jouw huidige kosten plus indexering.

• Auteur
  • Topper
  • June 23, 2026

Heb geen 25 apparaten dus aanbieding is nutteloos, heb genoeg aan de 5 die ik al heb.