Skip to main content

Kan ik als ik mijn contract verleng bij kpn meedoen aan de huidige acties?

Het abonnement thuis loopt niet af maar wordt na een jaar maandelijks opzegbaar.  U kunt dus niet verlengen. Soms loont het de moeite om even te bellen met de klantenservice 0800-0402  Wellicht is er een ander mooi aanbod.  Laat u verrassen. 


@Servicedesk  kan iemand van jullie contact opnemen om een aanbieding te bespreken de chat functie werkt niet


Dit kan alleen telefonisch met de afdeling verkoop. 


Is er een beter aanbod bij kpn. 

Ziggo 37€ pm


Het aanbod tot verlengen bij kpn is veel duurder dan 3 andere providers.

 

Erg jammer! 


Vind het sowieso jammerlijk dat je als vaste klant niet kan meedoen met deze acties voor een nieuwe abo.

en dat je zelf moet bellen voor een eventuele betere aanbod..(is mij nog niet gelukt) vind het ook zo zielig om dan te gaan dreigen naar een andere provider te gaan.

Mag wel wat meer gedaan worden om je klanten te behouden


@Kezus het is natuurlijk onbetaalbaar om 2.5 miljoen klanten korting te gaan geven. De prijzen zouden dan omhoog vliegen en dat wil niemand. 


Hallo @Kezus toen je klant werd bij KPN heb je toentertijd ook een cadeau of korting gehad, dat gaat KPN dus niet 2x geven.

Verder heeft KPN maandelijks leuke aanbiedingen voor bestaande klanten, gewoon de nieuwsbrieven goed in de gaten houden.

 


Het is wel jammer dat providers zich vooral richten op nieuwe klanten in plaats van de trouwe klanten te pamperen. Als je er goed over nadenkt is het natuurlijk belachelijk dat je het goedkoopste uit bent door ieder jaar over te stappen!


Het is wel jammer dat providers zich vooral richten op nieuwe klanten in plaats van de trouwe klanten te pamperen. Als je er goed over nadenkt is het natuurlijk belachelijk dat je het goedkoopste uit bent door ieder jaar over te stappen!

En wat nog erger is: bij een overstap moet het door de provider versterkte apparatuur weer ingeleverd worden. Soms wordt het hergebruikt of gerecycled, vaker vernietigd. Verspilling van belangrijke grondstoffen dus. 


Het is wel jammer dat providers zich vooral richten op nieuwe klanten in plaats van de trouwe klanten te pamperen. Als je er goed over nadenkt is het natuurlijk belachelijk dat je het goedkoopste uit bent door ieder jaar over te stappen!

Uw slager doet precies hetzelfde.Â