Skip to main content

Heb op 4-3-2021 een chat gehad over het verlengen van mijn abonnement. Er is mijn een mooie aanbieding gedaan. Zou binnen 5 werkdagen bericht krijgen. Helaas niet ontvangen. Gewacht tot 14-3-2021, opnieuw een chat. Nee alles komt en binnen 24 uur krijgt u de bevestigingsmail.  Helaas niets ontvangen. Op 16-3-2021 weer een chat gedaan. Antwoord: “Shanti: Yes ik was nog even bezig, maar met 5 werkdagen zal je bericht moeten ontvangen!. Helaas niets ontvangen. Heb toen maar gebeld met klanten service. "Het komt allemaal goed. Het is in bewerking, maar even 5 werkdagen wachten". Helaas niets gezien c.q. gehoord. Vorige maar weer gebeld met de klachtendienst. Antwoord: Het is nu ingang gezet, binnen een aantal dagen wordt er met u contact gezocht". Helaas nog niets weer gehoord. 

Ik ben het wachten nu echt zat. Wanneer komt KPN nu eens met een antwoord en wordt mijn aanbieding van 4-3-2021 doorgevoerd.

Dit ben ik van KPN niet gewend. Ruim 20 jaar maak ik gebruik van jullie diensten.

Of dit de oplossing is, durf ik niet te zeggen. Ik heb namelijk nog geen terugkoppeling ontvangen dat het weer zou werken. Je zou opnieuw contact met onze Save afdeling kunnen opnemen om te kijken of het nu wel mogelijk is om de verlenging in te voeren. Ik kan deze niet zelf voor je invoeren, daar ik niet de rechten heb om zo'n aanbieding te doen.