Skip to main content

goedenavond ik heb een vraag ik wil mijn tv internet verlengen krijg ik dan meschien ergens nog korting op contract afgelopen25-8-2020 laat mij even weten en hoe ik het verder moet doen 

mijn naam is jh ten donkelaar 5-6-1957

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

als je bij kpn gaat verlegen krijg je volgens mij wel korting! ik zou de klantenservice om advies te vragen.

UPDATE: Hallo Sorry het zit eigenlijk zo In de basis is het zo dat hun KPN klanten een korting geven op het moment dat ze klant worden en daarna niet meer. Er kunnen hier en daar uitzonderingen op gemaakt worden. Bijvoorbeeld als je een pakket hebt dat erg oud is. Dan kan het zijn dat een korting toegekend wordt als je overstapt naar een pakket uit de huidige serie en je contract met een jaar verlengt. Maar over het algemeen is het bewust eenmalig. Anders komt het onder de streep voor hun ook niet meer uit.


Hallo @Cas123456789, leuk dat je de kpn community een vraag stelt, welkom op het forum :) 

Bij de aanvang van je abonnement voor thuis Internet, TV en bellen krijg je eenmalig een welkomstcadeau of korting.  
Verlengen van je Thuis abonnement is vaak niet noodzakelijk. Pas als je een verouderd abonnement hebt, die niet meer aan de huidige maatstaven voldoet kun je jouw abonnement vernieuwen. Het betekent dat je een nieuw jaarcontract aangaat met KPN. Een verlenging of vernieuwing is alleen van toepassing als je je huidige pakket omzet naar een nieuw pakket zoals bijvoorbeeld Hussel 100 / 100 Mbit/s. Dit kan eenvoudig in jouw eigen MijnKPN. Kom je er zelf niet uit? Bel of chat dan met een van onze medewerkers, we helpen je er graag bij :) 


Ik heb een automatische verlenging aanvaard.maar nu schijnt er een nieuwe tv ontvanger te zijn die primevideo aanbied. Ik heb gevraagd voor een upgrading van de ontvanger maar deze word geweigerd. Ik heb geen analoge kabel dus kan ook niet overstappen naar ziggo. 

 


Gewoon de klantenservice bellen en expliciet vragen om korting. Is mij tot op heden bij zowel Ziggo als Telfort/KPN altijd nog gelukt. En anders.... Weg klant. 

Ik leg ze altijd uit dat een klant krijgen Ă©Ă©n ding is, maar een klant houden wat anders.

 

Succes.


Dat antwoord zocht ik dus. Bij de #Kpn moeten ze nog veel leren hoe ze klanten houden @HGD 

ze geven 📺 weg en WiFi versterkers (draadloos) maar als je in de eerste weken verteld dat je WiFi de hik heeft mag je zelf die WiFi punten kopen. 
mijn abonnement is ook bijna afgelopen het steekt enorm dat ze van alles weggeven maar niets voor nieuwe bestaande klanten doen.  Dus en nieuw contract heeft ook weinig zin. Geen kortingen.

 


Als jij slecht Wi-Fi hebt krijg je twee WiFi versterkers helemaal gratis.


Als jij slecht Wi-Fi hebt krijg je twee WiFi versterkers helemaal gratis.

Droom lekker verder.


Als jij slecht Wi-Fi hebt krijg je twee WiFi versterkers helemaal gratis.

Droom lekker verder.

Doe niet zo bijdehand aub. Zo gaan we hier niet met elkaar om. Als je het niet met me eens bent dan zeg je dat op een normale manier tegen me. Ik neem aan dat je enigzins volwassen bent.


Als jij slecht Wi-Fi hebt krijg je twee WiFi versterkers helemaal gratis.

Droom lekker verder.

Wat Joep zegt is wel waar. Als je de wifimanager doorloopt kan je verschillende eindoordelen krijgen, in een aantal gevallen veranderd ie het kanaal en vraagt ie om opnieuw te testen, in een aantal gevallen krijg je een monteur op bezoek, in een aantal gevallen krijg je wifiversterkers in bruikleen en dan zijn er nog een hele hoop andere mogelijke eind-oplossingen.

 

Als er een monteur komt dan gaat ie meten en denkt ie gelijk mee met wat de beste plek is om Experia-wifi's kosteloos te plaatsen, het enige wat betaald moet worden is de installatietijd en afhankelijk van de totale lengte de kabel om het aan te sluiten. Ik heb echter al vaker meegemaakt dat de klant ze zelf wilt installeren, dan kost het ze helemaal niets. 

 

We hebben ook de betaalde variant, namelijk de Superwifi-punten. Deze worden niet gratis weggegeven.


Klopt, als je klant wordt van KPN krijg je altijd een welkomscadeau. Dat varieert van kortingen op je abonnement tot apparatuur zoals de KPN SuperWifi.

Elk jaar kortingen of andere producten weggeven is niet de standaard. We willen graag klanten aan ons binden door ons stabiele netwerk, de beste service en kwaliteit op onze dienstverlening te leveren. Daar investeren we namens onze klanten veel in.  

Zoals hulp bij je draadloze internetverbinding. Iedere klant helpen we graag wifi-problemen op te lossen. Elk huis en gezin is anders, daarom hebben we een slimme tool ontwikkeld. De KPN wifimanager  helpt jou de beste kwaliteit uit je wifi te halen. Helemaal op maat. De mogelijkheden geeft NHendriks hierboven :)  


Mijn abonnement is vanaf 11 - 2020 verlopen. Heb net gebeld over een nieuw aanbod een leuke aanbieding.. Maar krijg een aanbod wat duurder is dan wat ik nu betaal.. Erg jammer dit... Weet nu niet of ik wil blijven terwijl ik al heel lang bij jullie zit... Is er iemand bij kpn die een aanbod heeft en een klant wil behouden. 


Mijn abonnement is vanaf 11 - 2020 verlopen. Heb net gebeld over een nieuw aanbod een leuke aanbieding.. Maar krijg een aanbod wat duurder is dan wat ik nu betaal.. Erg jammer dit... Weet nu niet of ik wil blijven terwijl ik al heel lang bij jullie zit... Is er iemand bij kpn die een aanbod heeft en een klant wil behouden. 

Hallo @Angie2725 , binnen dit forum is er niemand van KPN die je een aanbod kan en mag doen.

Je abo is niet verlopen, is stilzwijgend voortgezet, echter nu met de opzegtermijn van 1 maand i.p.v. 1 jaar. Als de aanbieding van KPN duurder blijkt doe je gewoon niets aan je huidige abo en loopt het abo gewoon door met de huidige, voor jou voordeliger, prijsstelling.

 


Toch best apart wat KPN doet. Zojuist gebeld, de 1e persoon die ik aan de lijn kreeg heel begripvol maar kon me helaas niet helpen. Na doorgezet te zijn en mij verhaal nogmaals uitgelegd te hebben, konden ze mij wel een “mooie” aanbieding doen…. geen idee wat er wordt verstaan onder "mooie” aanbieding. 

Bij KPN zijn bestaande klanten, waarschijnlijk minder belangrijk dan nieuwe klanten. het aanbod (lees vernieuwde Internet en TV abonnement) was totaal niet te vergelijken, met wat een nieuwe klant zou krijgen voor minder geld. Ja er kon dan nog wel een nieuwe modem af….  Als je dan vraagt waarom het pakket voor een nieuwe klant zoveel voordeliger is, is het enige wat je hoort dat het KPN policy is dat er maar 1-malig een welkom cadeau/aanbieding gegeven wordt. Ik heb nooit een welkom cadeau gevraagd, ik wil alleen een fatsoenlijke aanbieding. 

 

 


het aanbod (lees vernieuwde Internet en TV abonnement) was totaal niet te vergelijken, met wat een nieuwe klant zou krijgen voor minder geld.

Kun je laten zien wat je aangeboden kreeg? Met prijzen erbij? Je hoort gewoon hetzelfde te krijgen als nieuwe klant. Je krijgt alleen geen welkomstgeschenk of korting, maar verder zou het hetzelfde moeten krijgen.

Verder ... sommige mensen krijgen alles voor elkaar. Elk jaar korting, zeggen ze althans, of het echt waar is vraag ik me ook wel eens af. En andere mensen krijgen nooit wat voor elkaar. Dat voelt enorm onrechtvaardig. Daarom zou het ook veel beter zijn als KPN gewoon een rechte lijn trok: Nieuwe klanten 1 x korting, verder nooit meer.


Hallo @Nick83 , @LorenzovA schreef dat hij/zij een nieuw modem kreeg. Duidelijk toch?


het aanbod (lees vernieuwde Internet en TV abonnement) was totaal niet te vergelijken, met wat een nieuwe klant zou krijgen voor minder geld.

Kun je laten zien wat je aangeboden kreeg? Met prijzen erbij? Je hoort gewoon hetzelfde te krijgen als nieuwe klant. Je krijgt alleen geen welkomstgeschenk of korting, maar verder zou het hetzelfde moeten krijgen.

Verder ... sommige mensen krijgen alles voor elkaar. Elk jaar korting, zeggen ze althans, of het echt waar is vraag ik me ook wel eens af. En andere mensen nooit wat voor elkaar. Dat voelt enorm onrechtvaardig. Daarom zou het ook veel beter zijn als KPN gewoon een rechte lijn trok: Nieuwe klanten 1 x korting, verder nooit meer.

Ik ga hier geen exacte prijzen het forum op slingeren, maar laten we het erop houden, dat ik met verouderde apparatuur en omdat mijn huidige voordelen compleet zouden komen te vervallen een kleine €20.- meer zou gaan betalen, als waar een nieuwe klant veel meer waar voor zijn geld krijgt. Of de discussie van 1x korting krijgen nou wel of niet terecht is laat ik me verder niet over uit. Vaak zijn mensen al lang genoeg klant, om er ook eens wat voor te doen….. 


Hallo @LorenzovA , je hoeft ook niet te verlengen als het aanbod je niet aanstaat. Je jaarcontract wordt dan omgezet in een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.


Ik ga hier geen exacte prijzen het forum op slingeren

Je kunt hier best prijzen neerzetten. Dat gebeurt regelmatig in diverse topics.

maar laten we het erop houden, dat ik met verouderde apparatuur en omdat mijn huidige voordelen compleet zouden komen te vervallen een kleine €20.- meer zou gaan betalen, als waar een nieuwe klant veel meer waar voor zijn geld krijgt.

U zou hetzelfde moeten betalen als een nieuwe klant (afgezien van de welkomstkorting). Dat daar 20 euro tussen zit kan niet. Daar hoort geen cent tussen te zitten.

Het kan wel zo wezen dat u 20 euro meer gaat betalen dan wat u nu betaald. Dat zou wel een extreme situatie zijn, maar dat zou kunnen.

Of de discussie van 1x korting krijgen nou wel of niet terecht is laat ik me verder niet over uit. Vaak zijn mensen al lang genoeg klant, om er ook eens wat voor te doen….. 

Je krijgt dan een enorm grijs gebied waarbij de 1 wel wat krijgt en de ander niet. Dat werkt niet.


Voor velen is internet een soort eerste levensbehoefte geworden. Het mag alleen niks kosten.  Raar volk hebje toch tegenwoordig. 


Ik ga hier geen exacte prijzen het forum op slingeren

Je kunt hier best prijzen neerzetten. Dat gebeurt regelmatig in diverse topics.

maar laten we het erop houden, dat ik met verouderde apparatuur en omdat mijn huidige voordelen compleet zouden komen te vervallen een kleine €20.- meer zou gaan betalen, als waar een nieuwe klant veel meer waar voor zijn geld krijgt.

U zou hetzelfde moeten betalen als een nieuwe klant (afgezien van de welkomstkorting). Dat daar 20 euro tussen zit kan niet. Daar hoort geen cent tussen te zitten.

Het kan wel zo wezen dat u 20 euro meer gaat betalen dan wat u nu betaald. Dat zou wel een extreme situatie zijn, maar dat zou kunnen.

Of de discussie van 1x korting krijgen nou wel of niet terecht is laat ik me verder niet over uit. Vaak zijn mensen al lang genoeg klant, om er ook eens wat voor te doen….. 

Je krijgt dan een enorm grijs gebied waarbij de 1 wel wat krijgt en de ander niet. Dat werkt niet.

Dan heb ik waarschijnlijk niet de juiste persoon aan de lijn gehad, die op een fatsoenlijke manier kon helpen…..want uiteraard, heb ik zelf de verhoging al doorberekend. Maar goed blijft jammer dat ze zo met bestaande klanten omgaan.


Voor velen is internet een soort eerste levensbehoefte geworden. Het mag alleen niks kosten.  Raar volk hebje toch tegenwoordig. 

Als je niks zinnigs weet te reageren, reageer dan niet…..