Skip to main content

Verlengen /omzetten abonnement
Nul 100/100Mb/s voor lagere kosten. Incl. nieuw modem. 200/200 

Incl Hussel en combinatie=korting met 3x mobielabonnementen

Nu 12 maanden Internet & TV voor
35,- /mnd
 als welkomstcadeau 

Jouw voordelen

  • Heb je KPN Internet (en TV)? Dan krijg je tot 7,50 korting per maand op je mobiele abonnement(en)

  • Combineer KPN Mobiel met KPN Internet voor Thuis en ontvang 5,- Entertainmentkorting

 

Wat wordt dan maandbedrag en krijg ik allemaal nieuwe apparatuur? Modem/router/settopbox ed?


Nu 12 maanden Internet & TV voor
35,- /mnd
 als welkomstcadeau

Dit geldt alleen als je nieuwe klant bent. En dat is als je minimaal 6 maanden geen vast internet ( en iTV) van kpn hebt afgenomen.
Ik concludeer uit je forumnaam dat je al een internetabonnement thuis hebt bij kpn.

Je kunt wel je huidige abonnement omzetten naar Hussel. Tenzij het al Hussel is.

krijg ik allemaal nieuwe apparatuur? Modem/router/settopbox ed?

Nee, je houdt in principe wat je nu hebt.

Er is wel een nieuw modem (Box 12) maar die heeft nog allerlei kinderziektes. Die krijgen op dit moment alleen nieuwe klanten overigens.
Naar mijn mening en die van anderen is de V10 tot op heden nog steeds de beste Experiabox. Ook die is al Gigabit en 2,4 en 5 Ghz wifi.

Er is wel een nieuwe ontvanger de 4k Arris vip5202, maar als je al een prima 4k smart-tv hebt kun je beter de apps (Netflix, Amazon) in je 4k tv gebruiken. Verder zijn er maar 3 (!) 4k films: Xite, LoveNature, Insight. Veelal met een veel herhalend blok van 8 uur.

Voor de 5202 moet je je bestaande abonnement dus naar Hussel opwaarden EN ook het 4k zenderpakket nemen. Zonde van die 2,50 per maand extra n.m.m.

Neem je geen 4k dan houd je je Arris vip2952 danwel Arcadyan hmb2260 ontvanger(s).


Is toch wel vreemd dat KPN zijn trouwe klanten minder waardeert dan nieuwe.  dan loont het om een jaar naar Ziggo te gaan en daarna weer terug naar KPN.

Einddatum contract 16-09-2019 Ik heb al Hussel en ESPN gratis - Compleetvoordeel. Dus schiet er eigenlijk niets mee op om abonnement te wijzigen?


Is toch wel vreemd dat KPN zijn trouwe klanten minder waardeert dan nieuwe.  dan loont het om een jaar naar Ziggo te gaan en daarna weer terug naar KPN.

Einddatum contract 16-09-2019 Ik heb al Hussel en ESPN gratis - Compleetvoordeel. Dus schiet er eigenlijk niets mee op om abonnement te wijzigen?

Hallo @2e Uhd setteopbox niemand verplicht je ook om je pakket aan te passen als dat niet in je voordeel uitpakt.

Voor bestaande klanten heeft KPN maandelijks leuke activiteiten en/of andere dingen c.q. voordelen. Let op de maandelijkse nieuwsbrief.

 


@2e Uhd setteopbox . Als je nu ESPN gratis hebt, met dus een Compleet abonnement (alles in 1 of internet+tv dus) dan zal je met een Hussel thuis abonnement wel wat duurder uit zijn inderdaad omdat daarin ESPN niet meer gratis kan.

Als je nu de Experiabox V10 hebt en de Arris 2952 en/of Arcadyan 2260 heb je prima recente apparatuur. Zowel de V10 als deze ontvangers zijn onlangs nog voorzien van nieuwe firmware.


Goedemiddag @2e Uhd setteopbox en welkom hier op het forum :)

 

Zoals @PeterG al aangeeft, is deze actie voor iemand die nieuw klant wordt. Iedereen die klant wordt, kan bij de start van het abonnement eenmalig gebruik maken van een welkomstaanbieding. Het is dus niet zo dat we nieuwe klanten meer waarderen dan bestaande klanten! Nieuwe appratuur krijg je in principe alleen als er iets defect is (of zwaar verouderd). Welk type Experia Box heb je op dit moment in gebruik?

 


Mijn dochter heeft T mobile en toen haar tv en internet abonnement afliep hebben ze haar een nieuw aanbod gedaan incl 6 mnd 10 euro korting.

Dàt is je trouwe klanten waarderen KPN!


Gisteren gebeld voor eventueel verlengen van abonnement internet en tv. Voor nieuwe klanten mooi aanbod voor bestaande klanten enkel gratis ESPN. Vorige keer kreeg ik wel een mooie aanbieding waardoor ik bij KPN ben gebleven. Nu zit er niets anders op dan over te stappen naar T-Mobile of Ziggo. 

 


Hallo @Mirrubke , verlengen hoeft niet, als je tevreden bent met je huidige diensten en prijzen hoef je niets doen en loopt je contract voor onbepaalde tijd door met de opzegtermijn van 1 maand.


Bij mijn abonnement staat dat ik kan verlengen. Als ik dat aanklik , zie ik mijn huidige abonnement en jullie nieuwe voorstel. Jullie nieuwe voorstel lijkt hetzelfde maar is goedkoper...is dat nieuwe voorstel wel met alle kortingen of???? Na aanleiding wat ik hierboven lees 's ap ik er helemaal niets van. Krijg je dan toch korting als bestaande klant en zo ja waarom word ik dan niet hierop geattendeerd?


Hallo @Inkie78 als je contractvrij bent kun je verlengen, maar hoeft niet.

Als je tevreden bent met je huidige diensten en kosten kun je het gewoon zo laten en wordt je contract omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

Verlengen betekent niets anders dan een nieuw contract aangaan met een looptijd van 2 jaar.

Als het verlengvoorstel aantrekkelijker voor je is dan je huidige contract, kun je dat aangaan.

Attenderen heft pas zin als je contractvrij bent en die attentie zie je nu dus terug en het verlengvoorstel dat je van KPN krijgt.

Als het niet over mobiel gaat, maar over een thuisabonnement, is het inderdaad zaak e.e.a. zelf in de gaten te houden en word je er door KPN niet op geattendeerd, maar ook bij thuisabonnementen hoef je niet te verlengen als je tevreden bent en als je je abo wel aanpast ga je weer een contract van 1 jaar aan en dat moet je ook maar willen.

 

 


Bij mijn abonnement staat dat ik kan verlengen.

Krijg je dat te zien bij jouw vaste abonnement of bij jouw mobiel abonnement?


Ik krijg dat in mijn KPN te zien in de app. Abonnement voor kon Thuis.

Eerste knopje overzicht van mobiel, tv en internet. Klik op tv en meer opties, dan abonnement en daar staat dat je een verlengaanbod hebt.


Ik krijg dat in mijn KPN te zien in de app. Abonnement voor kon Thuis.

Eerste knopje overzicht van mobiel, tv en internet. Klik op tv en meer opties, dan abonnement en daar staat dat je een verlengaanbod hebt.

Bij mij staat dat niet terwijl ook mijn abonnement een "eind"datum in mei 2020.

Maar goed, dat maakt ook niet uit.

Houdt er rekening mee dat je bij dat nieuwe abonnement ook de nieuwe TV+ Box zal krijgen voor televisie en voordat je daarvoor kiest raad ik je aan om op dit forum eens wat naslagwerk te verrichten naar de pro's en con's van TV+.


Ow ik dacht dat apparatuur niet vervangen zou worden...zover ik teruglees? 


Ik krijg dat in mijn KPN te zien in de app. Abonnement voor kon Thuis.

Eerste knopje overzicht van mobiel, tv en internet. Klik op tv en meer opties, dan abonnement en daar staat dat je een verlengaanbod hebt.

Verlengen is gewoon een nieuw jaarcontract afsluiten. Dat kan goedkoper zijn zonder dat u korting krijgt.

Het is wel goed opletten. Bij sommige oudere abonnementen zit bijvoorbeeld "gratis" Spotify. Het kan dat dit bij het nieuwe abonnement niet meegeteld is. Goed kijken dus wat u gebruikt en of dat er allemaal bij zit.

Een ander voorbeeld is ESPN. Bij de oudere abonnementen is dat gratis als er ook een mobiel abonnement is afgesloten. Bij de nieuwere abonnementen is dat niet meer.

 


Ow ik dacht dat apparatuur niet vervangen zou worden...zover ik teruglees? 

Dat is dus niet zo, jouw TV ontvangers worden omgewisseld en dat is voor mij de reden om mijn contract (nog) niet te "verlengen" (vernieuwen).