Skip to main content

Hi,

 

Elk 2 jaar upgrade ik mijn samsung naar de nieuwste samsung. Echter is mijn abonnement pas verlengbaar vanaf April, waardoor ik elk 2 jaar weer de actie misloop van Samsung. Ik wil graag al eerder mijn abonnement verlengen, is er een mogelijkheid hiertoe? Elke keer werd mij gezegd dat ik dan pech heb gehad, maar het is toch vreemd dat het niet aangepast kan worden of dat ik het nu al preorder.

Is het anders een mogelijkheid om mobiel krediet al eerder af te lossen en nieuw telefoon met huidig abonnement te nemen?

 

Gr, Devin

Hallo @Devinj binnen 120 dagen voor einde contract kun je al verlengen met een nieuw toestel.

Het toestel ontvang je dan meteen en het nieuwe contract gaat in per einde oude contractdatum.

 


Hallo @JanD bedankt voor je reactie. Ik kan echter pas vanaf april verlengen, begin/einddatum is in augustus. Daarom is het dus niet mogelijk, heb hier vorig jaar ook al over gebeld met KPN, maar helaas heb ik dan '’pech'’ gehad.

 

Ik ben aan het overwegen om een nieuw contract elders af te sluiten, zodat dit in ieder geval goed loopt met de release datum van Samsung. Zou het wel jammer vinden, aangezien ik, sinds ik een mobiel heb, klant ben van KPN. 


Hallo @Devinj de voorwaarden van verlengen zijn bij iedere provider hetzelfde.

Maar je kunt je toestel nu toch ook al gewoon kopen en gebruik maken van de actie?


Hi @JanD Dat houdt wel in dat ik het volledig bedrag van de telefoon moet betalen i.p.v. maandelijkse termijn. Vandaar dat ik dit liever wil voorkomen.


Hi @JanD Dat houdt wel in dat ik het volledig bedrag van de telefoon moet betalen i.p.v. maandelijkse termijn. Vandaar dat ik dit liever wil voorkomen.

Hallo @Devinj , die keus is aan jou.

Succes.

 


Hallo @Devinj ,

Wat jij dus wil is direct verlengen naar een nieuw abonnement met een nieuw toestel maar wel met nummerbehoud (denk ik)?

Er zijn mogelijkheden, maar wel tegen flinke kosten. Je zal jouw lopende abonnement moeten afkopen (alle resterende maanden abonnement in één keer) en je zal ook de resterende maanden aflossing toestelkosten in één keer moeten betalen.

Pas daarna kan je een nieuw abonnement met nummerbehoud en nieuw toestel afsluiten.

Bel met KPN klantenservice 0800 0402 en bespreek de mogelijkheden.  Succes!