Skip to main content

Ik heb een week geleden mijn internet met tv abonnement gewijzigd naar hussel, dit is bevestigd, maar zou ik nog een definitieve datum voor krijgen, maar na een week is het nog steeds stil.

Ook iets vreemds, als de wifi tool probeer, wordt er aangeven dat ik een experiabox 8 heb, maar ik heb de box 12 gekregen... Kan dat problemen geven.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Het overzetten van het abonnement is goed gegaan, kreeg dus geen mail met definitieve datum zoals wel aangegeven was in de eerste mail, maar in de ochtend een mail dat het geregeld was.

Wel wil ik mijn emailadres wijzigen, ik krijg bijna alle mail op juiste mail adres, maar de wijziging van het abonnement werd er weer mail naar oud adres gestuurd, waar weer naar oud "mijn KPN profiel” werd gewezen.

Hoe kan ik dat wijzigen, zodat mijn oud email adres verwijderd wordt bij KPN?

 

Dan de vraag van box12, ik mag mijn exp.box 8 omruilen voor kpn box 12, maar ik heb al box 12.

Blijkbaar is dat niet bekent, kan dat gevolgen hebben?

 

 


Hallo @MH71 , de bewuste Box12 ook van KPN ontvangen eerder?


Ja, ik had toen problemen met stabiliteit bij tv kijken.


Hoi @MH71

Zo te lezen is er veel aan de hand. Als ik het goed begrijp is jouw abonnement inmiddels omgezet. Je hoeft je geen zorgen te maken, als je al een V12 hebt hoef je deze natuurlijk niet om te ruilen. Als laatste kan je via MijnKPN jouw contact gegevens veranderen. Heb ik zo al je vragen beantwoord? Of heb ik nog iets gemist? 


Een V12 bestaat niet, wèl een Box12, als moderatoren dat al niet eens weten.


Ik ga het anders uitleggen.

Ik heb een KPN box 12 en 2 super wifi punten, allemaal via KPN verkregen.

Ik ben zeer  tevreden met mijn wifi, dus geen problemen/klachten.

Maar, als ik de wifi verbeter tool van KPN gebruikt, dat krijg ik de melding dat mijn apparatuur te oud is, deze mag ik dan gratis omruilen en meerdere super wifi punten met korting kopen.

Verder stop de tool, kan dus niet mijn wifi verbeteren, door bijvoorbeeld kanalen te wijzigen.

Blijkbaar meet KPN niet wat ik heb, maar kijkt het in hun database en die klopt niet.

M.vr.gr.,

Marco


Geen reactie meer van KPN?


Hoi @MH71

Dankjewel voor de heldere uitleg. 

Ik ga voor je in het systeem kijken, de Box12 zou namelijk gewoon in het systeem over genomen moeten worden.


Hoi @MH71

Je hebt gelijk, de Box12 kan ik op afstand ook niet uitmeten. :sweat: Zou je voor mij de Box12 eens een harde reset willen geven met een paperclip. Hopelijk meld de box zich dan aan. Ik hoor graag wanneer je dat gedaan hebt zodat ik dat kan controleren. 


Hallo Hanna, 

Ik heb een harde reset gedaan, dat heeft er voor gezorgd dat mijn Box 12 gezien is in de verbeter tool.

Maar als ik de verbeter tool start, geeft hij uiteindelijk aan dat er een fout bij mij thuis is.  Melding ongeveer als "Verbinding is trager dan er gewenst is"

Nu is met wifi snelheid down 70 tot 80Mbps, up 85 tot 95Mbps, ping 4, jetter 1  bij Abo 100Mbit/s (Mbps is toch hetzelfde als Mbit/s, maar wordt beide gebruikt door KPN)

Verder met TV ook geen problemen.

Toch heb ik alle kabels los gehaald, behalve voeding en kabel naar glasvezel kastje.

Glasvezel kastje opnieuw opgestart, weer harde reset modum.

Toen weer verbeter tool gestart, nog steeds iets niet goed in mij huis!. verder geen veranderingen.

Nu maar weer alle kabels aangesloten en weer tool gestart, geen veranderingen, zegt uiteindelijk dat monteur moet langskomen, maar dat overgeslagen.

Gestopt met proberen, nu dit aan het typen.

Moet ik actie ondernemen?

M.vr.gr.

Marco

 

 


Hoi @MH71

Ben jij momenteel tevreden met hoe jouw Wifi werkt? Zo ja hoef je geen actie te ondernemen. Zo niet kijk ik graag met je verder.


Ik denk prima zo