Skip to main content

Ben je al jaren klant, vraag voor je huidig contract een leuke korting, met hetzelfde pakket.

Meerdere malen verteld dat ik het huidige pakket wil behouden en niet wil inleveren.

Klonk leuk en zou 88 euro er maand gaan betalen ipvĀ  ongeveer 108 euro.

Werd nog uitdrukkelijk verteld dat ik 2 weken bedenktijd heb.

Totdat ik dit contract zag, lever ik 7 producten in waaronder onbeperkt bellen, wifi,, nu 2 ipv 5 c beveiliging en ga zo door. Ik kreeg helemaal geen korting, ik lever fors producten in en als ik ga bellen kan ik ervoor betalen.

Uiteraard ga ik niet akkoord, dit heb ik niet afgesproken.

Maar nu blijkt dat de aardige dame die dit contract had opgesteld op akkoord had gedrukt en dat kan niet worden hersteld.

Vreemd want ik ga nog steeds niet akkoord en ik ben dus degene die dat hoort te doen.

Nu blijkt dat als een medewerker een foutje maakt dit niet hersteld kan worden.

Onbegrijpelijk maar dat wordt toch echtĀ  verteld.

Uiteraard bij elk telefoon gesprek heb ik direct gezegd dat ik niet accoord ga en mijn ā€œOude ā€œcontract wil behouden.

Na vele telefoontjes en zeker irritaties krijg ik een niet zo aardige dame aan de telefoon met het volgende voorstel:

Betreft nieuw pakket wat ik niet wil:Ā  6 maanden 69 euro ipv 88 euro.

Daarna ga ik 108 euro betalen ipv 88 euro ( nieuw pakket).

Uiteraard vraag ik dit meen je niet ik wordt nu dubbel genaaid.

Ik krijg helemaal geen korting.

Die medewerkster die haar naam niet wil geven ( had ik direct bij overname moeten onthouden) ging haar naam niet weer geven omdat een collega een fout had gemaakt.

En het ergste nog ze was bloed serieus over haar voorstel.

Dat ik iemand anders wil spreken om een klacht in te dienen Ā kon absoluut.

Ik moest blij zijn met haar voorstel.

Dit gesprek ging uiteraard nergens meer over, maar goed weer gebeld voor de zoveelste keer naar kpn om klacht in te dienen.

Ondertussen ben je de hele dag zoet met een nieuw contract waar je geen toestemming voor hebt gegeven.

Aardige man, die mij klacht in ontvangst neemt enĀ Ā  deĀ  klacht summier naar de klachten afdeling kan sturen.

Al met al. het recht van bedenktijd wordt je ontnomen, door foutje en het herstellen van een foutje schijnt niet te kunnen en dat moet je maar accepteren met het meest belachelijke voorstel watĀ  je je maar kan bedenken.

Nu mag ik 3 dagen wachten op een telefoontje voor een contract die ik niet ben aangegaan.

Heeft iemand nog ideeƫn, uiteraard heb ik al in gedachten de ombudsman ook te benaderen



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Goedemiddag @bedenk tijde, welkom op het forum!
Ik begrijp dat je een klacht ingediend hebt!Ā  Dat lijkt me de juiste stap in deze situatie. Ik hoop dat mijn collega's een oplossing met je kunnen vinden!