Skip to main content

Gister ben ik gebeld door schijnbaar de kpn met een verlengingsaanbod. Dit omdat ik over ging stappen naar oxxio.

Het aanbod was mooi dus ging akkoord. Nu heb ik geen mail ontvangen en vraag ik me af of dit wel kpn was. Maar hij wist welk soort abbo ik heb en dat ik ging overstappen.

Het telefoonnummer waar ik door gebeld ben is (...)

Klopt dit wel?

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Heion,
Het kan zijn dat KPN inderdaad belt om vragen waarom je KPN wilt verlaten en een aanbod kan doen om binnen KPN te blijven. Dit gebeurd echter nog nauwelijks dat er een aanbod wordt gedaan. 
Deze worden alleen altijd wel bevestigd middels een mail o.i.d. dus of deze komt nog, of er moet het e.e.a. even worden nagekeken. Vul in dit geval even je forumprofiel in met je gegevens. 

Let er wel op dat je Oxxio annuleert binnen je 14 dagen bedenktermijn, anders zul je tegen problemen kunnen aanlopen. 


Nou, hopelijk kan een moderator naar mijn gegevens kijken of dit een daadwerkelijk aanbod is van KPN.

 


Gaan ze doen @Heion, ze komen er in de komende dagen hier op terug. 
 


Bedankt voor je reactie. Goed dat ik oxxio nog niet heb herroept :-)


Bel even met 0800-0402 omdat ze hier door drukte pas enkele dagen later reageren.


Als een moderator dit gelezen heeft, wil je dan kijken of dit aanbod echt was? Dit omdat ik nu nog binnen de 14 dagen bedenktijd zit bij Oxxio ;-)


Hoi @Heion, welkom op het KPN forum. Hier ben ik dan. Het is nogal druk, sorry voor het lange wachten. Jammer dat je ons wilde verlaten 😞 Wanneer je een opzegging bij ons doet, bellen we je vaak met de vraag of je nog tevreden bent over onze diensten? In zeer uitzonderlijke gevallen doen we een tegenbod. Ik kan bevestigen dat we jou hiervoor benaderd hebben. Hierover heb je bevestiging per mail gehad, die klopt helemaal :)

Welkom van nooit weggeweest ;)


Ja, heb mazzel gehad met het aanbod en….nooit weggegaan haha. Bedankt allemaal voor de reacties.


Ja, heb mazzel gehad met het aanbod en….nooit weggegaan haha. Bedankt allemaal voor de reacties.

En de bevestigingsmail van KPN, heeft u die nu reeds gevonden? 


De mail heb ik en een overeenkomst. Helaas klopt het niet, ze hebben een korting weggelaten en ik heb twee ontvangers maar de opneemfunctie doet het niet. Uiterlijk morgen word ik weer teruggebeld en hoop dat het dan eindelijk in orde is. Dit gaat moeizaam helaas tot nu toe allemaal. 


Hoi @Heion, ik zie dat je een wijziging hebt doorgevoerd in je abonnement waardoor de voorwaarden en pakketten zijn veranderd. Mocht je dat willen terugdraaien dan is het verstandig om contact op te nemen met de klantenservice op 0800 0402. Vraag naar de afdeling contracten. Mijn collega's van safe kunnen eventueel de korting herstellen.


Hoi Nadia, na de wijziging naar 200mbit, wat mogelijk was volgens kpn, heb ik een overeenkomst gekregen met alle kortingen. Alleen was de extra decoder die ik al had tijdens het verlengingsaanbod verdwenen. Ik heb dus de korting zwart op wit na verhopgen snelheid. Ik heb gebeld aangezien opeens mijn opneem pakket en tweede decoder niet te zien was en toen ging het mis. 

Ik zal bellen en jouw advies opvolgen en dan hopelijk komt het goed zoals was afgesproken.


Reageer