Skip to main content

Mijn moeder wil absoluut geen internet meer en ik wil dus pstn i.c.m digitenne voor haar afsluiten.Nu kan dat niet omdat ik haar contract heb verlengt omdat ze eerst naar budget wou overstappen en toch weer niet, dus heb ik de opzegging geannuleerd. In de mail stond dat je een aanbieding kon krijgen maar er stond niet dat het contract ook een jaar langer ging duren.Kan deze verlening geannuleerd worden? Ik wil dus graag weer dat de einddatum van het contract 2016 is.Haar abonnement moet wel behouden blijven tot digitenne en pstn ingaan.

Hallo @martijn197108 Welkom! Heb je de verlengen online gedaan? Alles wat je online koopt of afsluit heeft 14 dagen bedenktijd.

Staat er nergens dat je kan annuleren? Of je terug naar 2016 kan weet ik niet maar waarom wil je dat?


hallo @Cristien ,

ik heb dit via de chat gedaan.Ik hoef niet perse naar 2016 als ik maar pstn en digitenne kan afsluiten zonder afkoopsom.


Zou ik dit zelf kunnen terugdraaien of moet KPN dat doen?


Hoi @martijn197108 
Dit kun je zelf niet doen, je kunt hier wachten op antwoord, maar je kunt ook bellen 0800 0402

Wil je wachten vul dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken
 

Of chatten via de LiveChat functie


Hallo @huistijger ,

Ik heb mijn tevens aangevuld.Bedankt voor je hulp.


Prima @martijn197108  dan kan een KPN medewerker gelijk zien hoe hij je kan helpen.


hallo huistijger,

het is na een 1 keer bellen en twee keer chatten gelukt. Ze is nu contractvrij gemaakt.

Bedankt voor de hulp!

 

*Admin edit: Ons gratis nummer is 0800 - 0402. Om te kunnen chatten ga je naar de Servicepagina, klikt op een onderwerk en klikt onderaan op "Ik heb een andere vraag of wil graag contact”. 


Ik weet niet of je moeder deze beslissing op kostenbasis heeft genomen. Want met PSTN en Digitenne is ze alleen al qua abonnement niet veel goedkoper uit.

PSTN Belbasis (pdf), meest genomen, € 32,50* per maand (komen belkosten nog bij).
Digitenne-abonnement incl. eerste ontvanger: € 18,--
Totale abokosten dan 50,50.

Internet met telefoon en tv is ietsje duurder maar niet veel. 54,50.

*prijs per 1 augustus, alle PSTN abo's gaan 1 euro omhoog

Een Belvrij variant (pdf) kan ook nog.

Wil je moeder zelfs geen internet opdat bezoekers, zoals jijzelf, wifi hebben bij haar?

https://www.kpn.com/bellen/abonnementen.htm


Hallo @PeterG ,

Ze wil het niet omdat ze denk dat als zei internet heeft dat iedereen haar bankrekening kan hacken,maar dat is natuurlijk niet zo want niemand doet bankzaken bij haar,dat doet mijn broer.Dus eigenlijk maakt het natuurlijk niet uit,maar een 93 jarige kan je dat niet uitleggen en ik heb me er maar bij neergelegd en ga het nu voor haar regelen.Belbudget was 12,50 zei de medewerker,dus denk ik dat ik daar voor kies.


Aha.

Tarieven Belbudget (abo is dus per 1 aug. 1 euro meer dan pfd vermeld)

Bellen met Belbudget is best duur, daar moet ze wel rekening mee houden. Geen heel lange gesprekken of je laten bellen (door iemand die 06 met bv onbeperkt bellen heeft, terugbellen dus).

Bellen naar vaste nummers: 0,13 per minuut
Bellen naar mobiele nummers: 0,26 per minuut (!)
Buiten NL (dus E.U. en daarbuiten): 1,30 per minuut.

Voor alle gesprekken telt een starttarief van 0,06 .

Eénmalig: € 25 activatie


hallo @PeterG ,

ik zal het wel overleggen.In ieder geval bedankt!