Skip to main content

Goededag,

 

Net als de TopicStarter heb ik ook een verouderde (bedrade) Experiabox die regelmatig vastloopt en alleen werkend is te krijgen door de stroomstekker er even uit te halen en er weer in te stoppen. Dit gebeurde vroeger 1 a 2 keer per jaar maar inmiddels is het meerdere keren per week raak. De helpdesk kon me ook niet verder helpen en poeierde me af, dus nu probeer ik het maar via dit forum. Ik ben het inmiddels aardig beu aan het worden allemaal dus -of- jullie sturen me gewoon een nieuw modem op en het probleem is opgelost, -of- ik ga naar een andere provider. Het is niet mijn bedoeling om jullie het mes op de keel te zetten maar ik wil dit probleem gewoon opgelost zien, liever gisteren dan vandaag.

Dus help me AUB, zoveel vraag ik toch niet??

 

Mvg,

Pam Catalano

 

Admin:: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Pam Catalano, welkom hier. 

Jou Experia Box lijkt dus wat problemen te vertonen. Dat is niet zo fijn en ook zeker niet de bedoeling. Nu moeten we eens kijken naar de oplossing. Ik wil graag jouw verbinding eens doormeten. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Hallo Bart,

ik heb inmiddels weer contact gehad met de helpdesk en ze gaan mij een nieuwe experiabox toesturen.

Probleem opgelost hopen we maar ;)

 

Groetjes,

Pam.


Helemaal top. Ik ga er wel van uit, zo niet, dan hoor ik uiteraard graag van je. Goed weekend gewenst!