Skip to main content

Ik wil mijn afspraak van vandaag met de servicemonteur verplaatsen ivm corona klachten maar krijg online alleen maar foutmeldingen en kennelijk is contact met een klantenservice niet mogelijk bij kpn. De monteur komt zo voor niets en ik ben al een uur bezig het proberen af te zeggen. 

Ik wil een reactie van kpn nu. 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste @Ikwilcontactmetklantenservice 

ik heb dit doorgegeven aan een KPN medewerker. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze in het systeem kijken wanneer jij die monteursafspraak hebt staan. 


Hoi @Ikwilcontactmetklantenservice, welkom! Fijn dat je zo proactief bent hierin. Ik weet niet of ik de afspraak nog kan afzeggen omdat het al de dag van de afspraak is. Maar ik wil het in ieder geval proberen. Vul daarvoor inderdaad je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt.

 

Mocht het niet lukken is er ook geen man overboord. De monteur belt je sowieso nog even voor hij bij je is. Als je dan aangeeft klachten te hebben wordt de afspraak op dat moment alsnog afgezegd. Herplannen van de afspraak kan dan 14 dagen nadat je geen klachten meer hebt. 


Ik heb een deel van de gegevens ingevuld. Ik neem aan dat nu er vandaag niet geïnstalleerd kan worden het internet van mijn oude provider nog doorloopt tot de installatie succesvol gedaan is? Ik wil niet het risico lopen zonder internet te komen zitten hierdoor, dan kan ik niet meer werken namelijk. 

Graag zou ik dit bevestigd krijgen. 


Ik heb geprobeerd om deze afspraak te annuleren. Helaas is dat niet meer mogelijk. De monteur heeft deze opdracht al geaccepteerd en is onderweg of neemt nog contact met je op. Ik zou je willen vragen om dit af te wachten. Ik zie in de bevestiging dat je gebruik maakt van onze overstapservice. Zodra we de diensten opgeleverd hebben en de monteur of jij sluit het modem aan dan zal de bestelling bij ons in het systeem gereed gemeld worden en dan wordt er automatisch een bericht verstuurd naar de oude provider. Op basis van dat bericht zal de oude provider zijn diensten gaan opheffen.