Skip to main content

Goedendag, ik probeer mijn afspraak om de glasvezel aansluiting naar een week later te verplaatsen, maar helaas kan ik geenvandere datum en tijd aangeven, terwijl dat wel in de mail staat, ik log in, de toekomstige adres gegevens staan er, maar kan het niet wijzigen?

Betreft dit een afspraak met een KPN monteur om een abonnement te activeren (plaatsen van router e.d.)

Of een afspraak met KPN Netwerk/Glaspoort om de glasvezelaansluiting in huis af te werken?


Er zit al glasvezel, maar er moet een monteur chekken of het allemaal goed functioneert begrijp ik ervan, de modem is al bij de huidige bewoners afgeleverd, maar ik weet niet wat ze nog meer moeten doen. Zit nu nog bij caiway en daar moet je het zelf doen, stelt niets voor, maar KPN wil misschien alles uitsluiten voir storingen denk ik?

 


Welkom op het forum @GERRIT71. op basis daarvan weet ik ook niet zeker wat voor een monteur het precies is. Dat er glasvezel zit hoeft niet te betekenen dat de aansluiting volledig is afgerond, in dat geval kan het een monteur van KPN Netwerk zijn die komt. Dan kan je met KPN Netwerk contact opnemen.

Als het wel volledig is afgerond kan het zijn dat het een installatiemonteur van ons is. Daarvoor is het niet handig als die nog bij de huidige/oude bewoners komt. Als het zo’n monteur is kan je ons het beste bellen, daarbij kan een afspraak het snelste verplaatst worden: 0800-0402.


Heb een nieuwe afspraak kunnen maken, moest eerst goed zoeken via google, maar is nu wel gelukt!