Skip to main content
Beantwoord

Verschillende aanbiedingen voor hetzelfde abonnement in dezelfde straat, hoe kan dit?

• 22 februari 2022
  • 27 reacties
  • 443 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

• Auteur
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 26 februari 2022
Bram_ schreef:

Hi @FamGBInternet! Iedereen is natuurlijk op zoek naar het beste aanbod. Zoals hierboven al is uitgelegd kan het aanbod dat je krijgt afhangen van waar je het aanbod krijgt. Dit gaat dan meestal om verschillen tussen verkoop telefonisch, het web of aan de deur. Wel is het natuurlijk raar dat de buur iets heel anders ziet op de website. Ik ga om die reden even navraag doen. Kan je je postcode en huisnummer invullen in je profiel? En zou je in het veld “Persoonlijke opmerkingen” ook de postcode en het huisnummer van de buur kunnen laten weten?

Het probleem is inmiddels na telefonisch contact met de klantenservice opgelost en heb ik nu dus ook twaalf maanden korting i.p.v. zes.

Overigens zag ik het verschil ook tussen een Mac computer en iPad die beide gebruik maakten van dezelfde ISP en IP nummer. Dit euvel was echter later ineens verholpen. De medewerker van de klantenservice vertelde mij dat de aanbieding van twaalf maanden iets nieuws is, en dat er ogenschijnlijk nog wel eens iets mis gaat. Hij zag namelijk andere informatie dan wij hier thuis. Misschien intranet versus internet. Geen idee. Maar goed. Probleem is gelukkig verholpen. Bij deze bedankt aan alle betrokkenen.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 1 maart 2022

@FamGBInternet mooi dat er een oplossing gevonden is. Alvast veel plezier van je nieuwe KPN abonnement! :relaxed: