Beantwoord
Verschillende apps werken erg traag
Ik zit sinds een paar weken bij KPN en het is mij meteen opgevallen dat bepaalde apps gigantisch traag laden (terwijl dit op 4G niet het geval is). Zo kost het ~20 seconden om alle data van de Buienradar app te laden terwijl die op 4G in een flits geladen is. Doe ik een Speedtest, haal ik gewoon de maximale snelheid dus bereik is niet het probleem. Ik lees in verschillende topics dat het aanpassen van je DNS het probleem kan verhelpen, dit is alleen niet mogelijk op een Experiabox v10A. Hoe kan ik dit oplossen?
Beste antwoord door Erwin van KPN
Ik heb niks meer gehoord en hoop stiekem dat het probleem tot het verleden behoort. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten en uiteraard kijken we dan verder!
p.s. : Soms lost een harde reset dit probleem trouwens op. Zou je dat ook nog kunnen proberen, als de issues er nog zijn?
Een harde reset = met een puntig voorwerp in het resetgaatje en dan ongeveer 10 seconden indrukken. Daarna heeft het modem een paar minuten nodig om weer helemaal op stoom te komen.
Bekijk origineelp.s. : Soms lost een harde reset dit probleem trouwens op. Zou je dat ook nog kunnen proberen, als de issues er nog zijn?
Een harde reset = met een puntig voorwerp in het resetgaatje en dan ongeveer 10 seconden indrukken. Daarna heeft het modem een paar minuten nodig om weer helemaal op stoom te komen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.