Skip to main content

Ik wil videoland kijken laad niet 

Netflix ook niet .

De WiFi is echt slecht .

Ik wil graag goede WiFi wat gaan we daar aan doen

Groetjes miranda Endevoets 

Goedemiddag @Mca1973 en welkom hier op het forum :)

In eerste instantie wil ik je adviseren om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager (kpn.com/wifimanager). Dit is een tool die bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart brengt en op basis daarvan verbeteringen doorvoert of een gratis oplossing aan zal dragen. Je dient de Wi-Fi Manager minimaal 2 x volledig te doorlopen en wanneer er dan uiteindelijk een snelheid wordt gemeten die onder de 20 Mbit/s ligt, kun je in aanmerking komen voor gratis KPN Experia Wi-Fi (dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op de Experia Box) of een gratis Wi-Fi monteur. Op afstand kan ik eigenlijk heel weinig doen als het om je Wi-Fi gaat en daarom is dus de KPN Wi-Fi Manager ontwikkeld. Ik vermoed trouwens dat je kijkt via een smart tv die verbonden is via de Wi-Fi? Indien mogelijk zou ik een smart tv altijd direct met kabel aansluiten omdat je dan de beste en stabielste verbinding hebt. Voor streaming heb je nu eenmaal veel bandbreedte nodig en daar is Wi-Fi niet altijd even ideaal voor. Bovendien zal er meer Wi-Fi 'overblijven voor andere apparaten in huis. 


Ik heb dit al meerdere malen gedaan…

Maar nog steeds slechte WiFi 

 


Hoe kijkt u Netflix en Videoland? Op wat voor apparaat?


En wat was de uitkomst nadat je de Wi-Fi Manager hebt doorlopen @Mca1973 ? Daarnaast ben ik net als @Nick83 heel benieuwd op wat voor apparaat je Netflix en Videoland kijkt.


Hoi @Mca1973 , Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer