Skip to main content

Wifi test gedaan en uitkomst nieuwe experia box plaatsen echter bij ophalen wordt pas gemeld dat ik direct de oude moet inleveren. hoe als je het zakelijk en voor thuis studerende gebruikt is dit niet werkbaar. Telefonisch klanten service kom ik er niet uit.

Simpele vraag nieuw box ophalen bij postnl punt en binnen 10 dagen retour lijkt mij niet moeilijk maar is niet te regelen met de klantenservice. Jammer! De vraag van de klantenservice een klacht in te dienen. Formulier werkt niet! Kijken of dit wel werkt anders simpel contract opzeggen. Want zoals gemeld we hebben ons te houden aan de regels!

Opmerking zet klanten service NUMMER bovenaan hoef je niet te zoeken in HET FORUM!!

Keuze menu 

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste @TK3371, welkom! Het klopt inderdaad dat het om een omruil gaat. De medewerker van het PostNL punt mag het nieuwe modem alleen maar afgeven als er iets geretourneerd wordt. Jammer om te lezen dat je daar niet over geïnformeerd bent! In de regel zijn pakketpunten 6 à 7 dagen per week tussen 8 en 20 uur geopend, er is vast een moment dat iedereen thuis een half uur zonder internet kan. Mocht je dat niet willen, dan zou er eventueel nog een koerier aan huis gestuurd worden. Die komt de modems aan de deur omruilen. Dat kost wel eenmalig 10 euro. 

Mocht je dit niet willen, kan je inderdaad je abonnement opzeggen via de telefonische klantenservice (0800-0402). Ik kan er niet voor zorgen dat bovenstaande procedure voor jou niet geldt, helaas.:disappointed_relieved:.