Skip to main content
Beantwoord

Vervangen Experiabox V7

• May 22, 2021
  • 7 reacties
  • 149 keer bekeken

Goedenavond,

volgens eerdere berichten op het forum kom je in aanmerking om je Experiabox te vervangen als dit een V7 of ouder betreft. Dit kan ik helaas niet doen via de online tool (https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0011) dus hoop ik dat jullie mij hier verder kunnen helpen.

gr. Louis

Beste antwoord door Maja van KPN

Bedankt @louis.S,

Ik heb een omruil voor je in gang gezet, als het goed is heb je hier inmiddels een sms over ontvangen met meer informatie :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • May 22, 2021

Je kunt denk ik het beste gewoon bellen met 0800 0402. Gratis

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi @louis.S,

Heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice zoals @HGD aan heeft gegeven? Of kan ik je hier nog verder mee helpen?

Zou je in het laatste geval, je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 24, 2021

@Maja_  de klantenservice Nog niet gebeld, als het goed is staan al mijn gegevens in mijn profiel

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 24, 2021

Bedankt @louis.S,

Ik heb een omruil voor je in gang gezet, als het goed is heb je hier inmiddels een sms over ontvangen met meer informatie :slight_smile:

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Is het gelukt met het aansluiten van het nieuwe modem @louis.S?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2021

Ga ik vanavond proberen 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Helemaal prima, hoor graag of het allemaal weer in orde is met de nieuwe!