Skip to main content

Is het mogelijk om kosteloos onze expedia box v 8 te vervangen? Ik vermoed dat onze internetverbinding veel sneller zou kunnen nl. 
zou graag met klantenservice bellen maar zie nergens hoe

Op zich is de v8 nog actueel.  Welke snelheid haal je en wat verwacht je te halen?


De V8 is gewoon al een Gigabyte modem. Vervanging daarvan zal de snelheid niet verbeteren.

Je zit nu op koperdraad begrijp ik. Wat de maximale snelheid op je adres is kun je (nu nog) via Fourstack achterhalen.

Resp.

Koper / DSL xxx Mb/s

Bonded koper / DSL xxx Mb/s


Hoi @EToure, nog van harte welkom op het forum! :blush:

Je internetsnelheid (bekabeld) is afhankelijk van twee zaken, namelijk (1) wat de maximale snelheid op jouw adres is en (2) welke snelheid je in je abonnementspakket hebt zitten. Met de Experia Box V8 kun je prima snelheden halen, dus die zouden we om deze reden niet zomaar vervangen. Het lijkt me beter om eens te kijken naar de mogelijkheden op jouw adres en de snelheid in je pakket. De mogelijkheden op jouw adres kun je vinden in de Fourstack-link die @PeterG hierboven deelt. De snelheid in die in je pakket zit kun je vinden in MijnKPN. Welke snelheid haal je wanneer je via bekabeld internet een snelheidstest doet?

We zijn overigens telefonisch bereikbaar op het nummer 0800 0402 (gratis). Voor storingen zijn we 24/7 bereikbaar. Voor overige vragen kun je ons op maandag t/m vrijdag bereiken tussen 8:00 - 20:00 uur, op zaterdag tussen 8:00 - 17:00 uur en op zon- en feestdagen zijn we gesloten.