Skip to main content

Ik heb nog een oude Speedtouch 780 in gebruik maar hij wordt steeds slechter en het internet valt steeds vaker weg. Dus ik wil graag een nieuwere want deze hebben we al 15 jaar in gebruik, maar ik weet alleen niet hoe ik een nieuwere kan krijgen; kan iemand me daar bij helpen? (en de nieuwste is toch de experiabox v10?)

 

Groeten; Harm Koolman

Bel 0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal.  Dan heb je snel een andere.


Hoi @Harm Koolman 

Hier kun je verouderde apparatuur omruilen
Deze link werkt alleen bij jezelf thuis.


@huistijger weet je dat zeker? Zover ik weet geldt dat alleen voor de tv ontvangers!!


Geldt ook voor verouderde experiaboxen @Joep1965 


@Harm Koolman . Welkom op het forum.

Ik vraag me af of het automatische systeem dit oude beestje überhaupt nog herkent. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Bedankt iedereen, ik heb gebeld naar kpn en binnen een paar dagen kreeg ik een nieuwe router. Ik heb de router geinstalleerd en alles werkt, bedankt voor alle reacties!

Groeten Harm

 


Super! Dank voor de update, Harm.


Hallo allemaal. Ik heb sinds begin 2007 ook een Speedtouch 780 WL en sinds gisteren 16.00 heb ik geen internet meer. Dat internet viel af en toe wel eens weg maar nu doet het niks meer. Momenteel brandt alleen een rood powerlichtje. 


Zo, dat is nog een oud beestje @Abe36 , de Speedtouch 780 zie je nog maar weinig.

Heb je al gebeld met KPN op 0800-0402? Dat kan 24/7 in geval van problemen.

Probeer anders eens de Modem check op de KPN website:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

KPN is begonnen met een programma om oudere types om te ruilen.


Koppelen aan mijn KPN account lukt niet. Daarvoor heb ik internet nodig en dat heb ik juist niet. Dus bellen is dan de enige optie?


Hoewel het bij 0800-0402 ook druk is, gaat dat toch het snelste. De wachttijd op een reactie van een KPN medewerker hier op het forum is meerdere dagen (tot een week).


Heb gebeld en kan morgen al een nieuwe Experia Box ophalen.


Dat is mooi, en lekker snel. Bedankt voor de terugkoppeling.


Heb nu een aantal dagen een nieuwe Experia Box en die functioneert prima. Bedankt nog voor de hulp!


Graag gedaan @Abe36 , veel plezier ermee !