Skip to main content

Goedemiddag,

 

Al mijn decoders (3) moeten vervangen worden en tevens mijn modem. Heb niets dan klachten. Mbt mijn decoders hapert de tv telkens, niet even maar de hele tijd. Heb verschillende decoders uitgeprobeerd maar ze geven alle 3 hetzelfde probleem. Tevens moet ik mijn modem wel 3 keer per dag opnieuw opstarten dus ook deze moet vervangen worden. Aangezien ik thuis werk, is dit alles voor mij van groot belang dus hopelijk kunnen genoemde apparaten snel vervangen worden. 

 

Met vriendelijke groet,

Lenny

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ik kan me echt niet voorstellen dat ineens alles kapot is. Er lijkt me echt wel iets anders aan de hand. U kunt een monteur laten komen. Als het probleem veroorzaakt wordt door iets wat van kpn is betaald u geen kosten.  Ligt het aan uw netwerk dan betaald u uiteraard wel kosten.


Het lijkt u wellicht sterk maar het is wel zo. Uiteraard zijn ze niet allemaal in een keer kapot gegaan, maar een voor een totdat ik niets meer te wisselen had. Ik ga hier verder ook geen actie meer in ondernemen. Als ik geen vervanging krijg van de apparatuur stap ik over op een andere provider. Heb nu al te veel problemen ondervonden met dit abonnement wat beslist geen goedkoop abonnement is. Dus het is aan u. Geen vervangende apparatuur, dan houdt het voor mij op.


Welke types heeft u dan? Er is nagenoeg geen oud materiaal meer in omloop. Het is natuurlijk niet aan mij want op dit forum helpen klanten elkaar en ik ben zo'n klant. De meeste storingen worden niet door KPN materiaal veroorzaakt maar door iets na het modem. Verkeerde switch of draadloze verbindingsets,  kapotte connectors aan een kabel etc. Dat zijn de grootste boosdoeners.  Kpn gaat geen appartuur vervangen als u niet aangeeft wat er aan de hand is. En misschien is er wel een probleem in de centrale.  Als uw auto in storing gaat dan zal de monteur ook vragen stellen en u niet zondermeer een andere auto geven. Overigens heeft u een jaar geleden nieuwe apparatuur gehad. Toen al had u problemen.  Misschien moet er verder gekeken worden. U heeft toen uw excuses aangeboden voor uw ongeduldige toon. 


Ik ben niet iemand die bij een storing direct een melding maakt. Dit is geen bekabelingsprobleem, want uiteraard zijn wij niet van gisteren en hebben wij dit al lang gecontroleerd. Het is meestal wel de apparatuur. Mijn modem is de Experia Box V8 en dat is een aardig oud modem. Ontvangers van het merk Arris VIP2952 V2. Dus niet echt het nieuwste van het nieuwste. 


Die arris ontvangers zijn nog wel recent en worden zelfs nog uitgeleverd.

Die V8 kan je via de Wifi-manager omruilen voor een box 12.Vul dan 60m2 en 1 verdieping in anders moet je perse superwifi kopen.

Als je wel graag superwifi met korting wilt kopen vul dan 2 verdiepingen en 100m2 in

 


Dank je wel voor het antwoord.


Laat maar weten of het omruilen lukt en of dit het probleem oplost!


Hallo @LennyM, leuk dat je het forum weer hebt gevonden! Heb je inmiddels de V8 om kunnen ruilen en/of heb je contact gehad met onze telefonische klantenservice via 0800-0402? Ik ben benieuwd of daarmee de problemen met de tv-ontvangers ook zijn verdwenen. Zo niet, kijk ik graag met je mee indien dit nog nodig is. Waar loop je dan precies tegenaan met de ontvangers?