Skip to main content

Beste KPN ,

sinds 2014 heb ik de v8 Experia box thuis . In de huidige thuiswerk/thuisschool situatie met 3 kinderen trekt de oude V8 dit niet meer.  Vooral 2 x tegelijker tijd videobellen is niet meer mogelijk via Wifi .

Zo ver ik kan zien beschikt de v8 niet eens over dualband internet.  Wifi versterkers gaan niet de oplossing bieden als de basis niet in orde is. 

Ik ben 6 jaar tevreden geweest over de V8 maar nu is het niet meer toereikend. Bestaat er een mogelijkheid de V8 om te wisselen voor een v10 / V10a of V12 ? 

 

Ik hoor graag van u. 

Hallo @Joost van Campen , voor semi/zakelijk den schoolgebruik adviseer ik altijd: bekabeld werken, stabieler en veiliger.

Kijk via onderstaande link of je voor omruil in aanmerking komt, zo nee, vul dan in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in.

Ook kan het zijn dat je onvoldoende bandbreedte hebt om sommige dingen tegelijk te doen, en dan bedoel ik dus je internetsnelheid.

Wat is die bekabeld gemeten met 1 computer rechtstreeks op de modem aangesloten en verder alle overige (draadloze) apparatuur uit?

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006


Hallo Jan , 

aan de bandbreedte kan het eigenlijk niet liggen , glasvezel , met een 500mbit abonnement en nog een extra abonnement voor extra snel internet.  

Bedankt voor de link , maar KPN ziet een V8 kennelijk niet als een verouderd apparaat.   Ik kan wel 2 televisie ontvangers laten vervangen maar daar ligt het probleem niet. 

 

 Ik ga toch de klanten service maar eens bellen.

 

 


Goedemiddag @Joost van Campen en bedankt voor je bericht. Excuses voor deze late reactie; berichten die we via deze weg ontvangen, beantwoorden we op volgorde van binnenkomst en het is momenteel nogal druk. Heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice of kan ik misschien nog iets voor je betekenen?