Skip to main content

Ik merk dat mijn Experia Box V8 steeds verder veroudert en ook vaker hapert en moeilijk verbindt via de DSL-lijn (ik heb de kabels al meermaals vervangen). Is er een mogelijkheid om mijn Experia Box V8 in te ruilen voor een model dat recenter uitgekomen is?

Hallo  @NG Blijboom  ,

Haperingen zijn lastig.

De KPN zal alleen modellen vervangen als die defect zijn of storen. De V8 is nog niet vervangbaar, oudere modellen wel. De verstoring hoeft niet in de Experia box te zitten, maar kan ook in de lijn, DSL kabel of achter de Experia box te zitten.

De DSL verbindingskabel is al vervangen, is hopelijk niet langer dan ca. 1,5 meter ?

Runtime Code Version  (Firmwareversie) staat op startpagina  van de Experia Box V8 ?

Welke apparaten zit er achter de Experia Box V8 (Switches, WiFi versterkers etc.)?

Kun je inloggen op de Experia box V8 en dan hier het DSL status rapport plaatsen (Zonder persoonlijke informatie zoals WAN IP/MAC adressen) ?

Groet Bart


Hoi @NG Blijboom, welkom hier. 

Haperingen dus. Niet zo fijn. Nu ben ik ook heel benieuwd naar de antwoorden op de vragen van Bart_2020? En wil je voor de zekerheid jouw profiel voorzien van gegevens. Dan kan ik jouw lijn ook eens doormeten.Â