Skip to main content

Goede dag, 

ik heb een V9 wil graag een nieuwe router/modem die wel dual is 2,4 en 5.

veel apparatuur die daar nu niet van kan profiteren.

mvrgr avdv


*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dan moet je de WiFi manager doen. Mogelijk krijgt u dan versterkers. Die hebben ondersteunen 5 GHz WiFi. Je krijgt in principe zomaar geen ander modem als uw huidige niet kapot is.


Makkelijk zat, dan maar naar ziggo


Overigens wifimanager al lang gedaan, heb zo’n versterker, werkte eerst goed.

na verandering wifiwachtwoord, blijft dat ding ondanks reset het oude ww vast houden. 
ergernis dus, en dat is niet het enige. 

mijn interactieve tv reset zich om de dag en soms meerdere keren, ja ik heb in dat ding diverse keren de software vervangen.

Genoeg ellende dus.


Hoi @AvdVrt,

Wat lastig dat je problemen ervaart met de verbinding. Het spontaan herstarten van de tv-ontvanger is helaas een bekende storing. De tv-ontwikkelaars zijn op de hoogte en werken hard aan een oplossing. Excuses voor het ongemak!

​​​​@Nick83 zijn reactie is correct. We kunnen niet alle modems vervangen zodra er een nieuwere wifi-techniek beschikbaar is op onze nieuwere modems. Je kunt inderdaad wel Experia Wifi's krijgen als je de Wifi Manager hebt doorlopen en uit de online tool blijkt dat de snelheid van je wifi onder de 20 Mbit/s blijft. De Experia Wifi ondersteunt wel wifi over 5Ghz. Ik zag tijdens het doormeten van jouw verbinding dat de Wifi Manager voor het laatst is doorgemeten in december 2019. Je ontvangt daarom ook een e-mail met een link er naartoe. Zou je hem opnieuw volledig (en dus twee keer achter elkaar) willen doorlopen? Dan kan ik de uitkomsten van de Wifi Manager ook inzien.


Wel dat is toch wel een heel vreemd antwoord, sinds wanneer bestaat dual WiFi hoezo nieuwe techniek? De volgende WiFi-standaard staat al voor de deur. KPN loopt achter, nieuwe klanten wel voorzien maar bestaande klanten kunnen het schudden.

de groeten


Als bestaande klant kun je gratis Experia Wifi's krijgen of een gratis afspraak met de wifi-monteur maken als je de Wifi Manager doorloopt en hieruit blijkt dat jouw wifi-verbinding onvoldoende werkt.


Reageer