Skip to main content

Goedemiddag, sinds er meer thuis wordt gewerkt komen we er achter dat de wifi verbinding zeer matig werkt op onze bovenste verdieping. Daarnaast valt de internetverbinding ook regelmatig weg in andere delen van het huis en er treedt geregeld een storing op met televisie kijken. Niet ideaal allemaal dus. Ik overweeg de aanschaf van een wifi versterker, maar lees op het forum dat de experiabox ZXV10 H220N aan vervanging toe is. Ook bij mij wordt de voorkant van de box steeds geler. Graag een reactie.

Vr. Gr Ton Hauer

Hoi @Ton Hauer, welkom! Ik kom gelijk ter zake. Vul alsjeblieft je forumprofiel in, en reageer hier als je dat gedaan hebt. Dan ga ik voor je aan de slag :) 


Dag Erik,

Bedankt voor de reactie. Ik heb het profiel (zo goed als mogelijk) ingevuld. Nog aanvullend om eventuele verwarring te voorkomen: het profiel staat op naam van mijn partner, het e-mailadres is van mij. Mijn partner heeft een mobiel KPN abonnement, ik niet.


Dank je, Ton. Ik heb bij dezen een ruiling ingeschoten. De nieuwe Experia Box wordt morgenmiddag, 11 september, bezorgd op het servicepunt in de Bruna, aan de Argonautenweg. Je krijgt een sms als hij daar is. Je kunt daar dan de oude box inleveren, dan krijg je de nieuwe mee. Verpak de oude Experia Box met zijn stroomkabel in een doos en noteer het ordernummer (4149935) en onderstaande adres erop.

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

 

De nieuwe Experia Box kun je aansluiten op dezelfde manier als de oude. Als je ooit een van de online servicetools hebt gebruikt dan worden je oude wifigegevens in deze Experia Box overgenomen. Zo niet, dan kun je de nieuwe wifi gegevens vinden op de sticker aan de onderkant.


Dag Erik,

Hartelijk dank voor de goede service. Ik ben er blij mee.

Vriendelijke groet,

Ton Hauer