Skip to main content

Kan ik in aanmerking komen voor een nieuwe experiabox? Regelmatig verzwakt het wifisignaal. In ons vorige huis nooit last gehad. Sinds enige tijd gebeurd dit regelmatig. In dien aart dat ik laatst bijna mijn hele bundel opgestookt heb buiten terwijl de wifi van de telefoon gewoon aan stond.

 

Ik hoor graag van u

 

groet,

 

  1. Peters

Hallo @pipertje , welk merk en type(nummer) modem heb je nu?

Alléén defecte modems worden vervangen.

 


Beste janD,

dan neem ik niet de moeite om het nummer en type op te zoeken. het ding kan het zomaar een tijd doen en dan ineens heb ik bijna geen WiFi signaal. Zoals eerder aangegeven in ons vorige huis nooit geen problemen gehad. Hij is tijdens de verhuizing van de spanning geweest. Ik heb de ervaring met electronica apparatuur wat jarenlang gewerkt heeft, van de spanning gaat en na enige tijd weer onder spanning komt vaak rare dingen gaat vertonen. Het is jammer dat mijn smartpfone bundel op een avond opgestookt is. Op dit moment doet het ding het goed.

Ik wacht wel totdat hij afsterft. in ieders geval dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

 

 


Heb je de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Hallo @pipertje 

Het heeft zeker zin om te bepalen welke Experia Box je hebt. Er zijn nog oude modellen in omloop die in aanmerking komen voor directe omruil. Alleen recente modellen moeten daarvoor defect zijn.

Heb je bijvoorbeeld nog de oude Experia Box v7 (ZVX10 H220N) dan krijg je zeker een nieuw model.


Beste janD,

dan neem ik niet de moeite om het nummer en type op te zoeken. het ding kan het zomaar een tijd doen en dan ineens heb ik bijna geen WiFi signaal. Zoals eerder aangegeven in ons vorige huis nooit geen problemen gehad. Hij is tijdens de verhuizing van de spanning geweest. Ik heb de ervaring met electronica apparatuur wat jarenlang gewerkt heeft, van de spanning gaat en na enige tijd weer onder spanning komt vaak rare dingen gaat vertonen. Het is jammer dat mijn smartpfone bundel op een avond opgestookt is. Op dit moment doet het ding het goed.

Ik wacht wel totdat hij afsterft. in ieders geval dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

 

 

@pipertje 
je kunt gewoon een antwoord op de vraag van @JanD geven

welke V… experiabox is het 

je kunt ook de omruil tool gebruiken zie deze link :

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

dan komt u misschien voor een nieuw exemplaar in aanmerking


Hoi @pipertje, zoals je aan de reacties ziet is het wel interessant om te weten welk model Experia Box je precies hebt. Dat staat op het stickertje achterop en bij de meeste modellen ook aan de voorkant. Zoals Ruud al zegt zijn er modellen die zo omgeruild kunnen worden, als het een nieuwer model is dan dat is de Wifi manager die Joep noemde een prima optie. 
Heb je die al gedaan? Hoe gaat het daarna?


We hebben helaas geen reactie meer van je gezien @pipertje. Betekent dat dat het beter is na het doen van de Wifi manager? Als we nog met je mee kunnen kijken en denken horen we de antwoorden op de gestelde vragen graag van je.