Skip to main content

Goedendag,

Afgelopen maanden is er glasvezelkabel in de buurt ingegraven en is er in huis een wit kastje gemonteerd. Eind vorige week een monteur van KPN langs gehad om de verbinding te voltooien. Blijkbaar krijg ik gewoon een glasvezelverbinding zonder daarom gevraagd te hebben. Dat is niet gelukt omdat er volgens hem geen signaal via de glasvezelkabel binnen komt. Vanmiddag komt het bedrijf van Gelderen dit controleren/herstellen. Op de monteursbon met ordernummer: 0010000000530354 staat aangegeven oorzaak: 20 Herplannen ivm geen licht/synch/data/internet

Ondertussen mail en sms gehad om en vervolgafspraak te maken met de monteur. Nu al 2 dagen aan het proberen dit te regelen via de meegestuurde link, maar helaas. Ik log in met mn KPN id, maar krijg steeds de waarschuwing dat ik niet ingelogd ben.

Net contact met de klantenservice gehad. De telefonist begreep er ook niks van en kon alleen een afspraak voor een betaalde monteur inplannen. Als dan zou blijken dat het niet mijn schuld is wordt het bedrag weer geretourneerd. Lijkt mij beetje vreemde gang van zaken. Ook vroeg hij mij of ik mijn gegevens van mijn KPN wilde geven zodat hij dan misschien via die weg een afspraak kon inplannen. Dat vond ik nog vreemder, en dus ook geweigerd.

 Is er een storing waardoor de meegestuurde link niet werkt, en hoe kan ik wel een afspraak maken?

Hoi @AvdW71, welkom op het forum! Ik zie dat je order nog bij de backoffice ligt. Zij moeten hierover nog contact met je opnemen. Is de glasvezelmonteur van van Gelderen al langsgeweest en is dat allemaal gelukt?
Ik heb de vraag nog even bij mijn collega's neergelegd waar we nu op zitten te wachten want er lijkt iets niet helemaal goed te lopen! Ik hou je op de hoogte.


Hallo Thomas,

Bedankt voor je antwoord.

Nog een paar keer geprobeerd te reageren op mail en sms voor een vervolgafspraak, maar geen succes.

Ja, er zijn vorige week 2 jongens van van Gelderen langs geweest. Ze hebben in huis een stukje glasvezel vervangen. De rode kabel zit al aangesloten op het modem, en we hebben internet en tv. Lijkt van wel, maar weet alleen niet zeker of nu alles helemaal goed gaat m.b.t. de aansluiting etc. Het lijkt mij dus wel handig als er een monteur van jullie dat nog even kan komen controleren voor de zekerheid.

Hoor het graag van je.

Groet,

Alex


Ik heb de vraag uitstaan bij mijn collega's @AvdW71. Zodra ik reactie heb laat ik het je weten!
Fijn dat je in ieder geval al wel internet en TV hebt. Heb je het gevoel dat er iets nog niet goed is met de aansluiting? Als alles werkt is een monteur in principe niet meer nodig namelijk.


Kreeg net het volgende smsje:

Beste klant, de herstelwerkzaamheden in de centrale zijn klaar. Dit betekent dat u vanaf nu zelf uw modem kan aansluiten. Hebt u toch nog een monteur nodig? Maak dan een afspraak met onze monteur op kpn.com/maakinstallatieafspraak. Groet, KPN

Geen idee of dat werkzaamheden aan de glasvezelcentrale waren.

Maar alles lijkt hier naar behoren te werken, dus dan zal, zoals jij al zegt, de monteur niet meer nodig zijn.


Als alles werkt werkt het! Mocht je toch nog ergens vragen over hebben of ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!