Skip to main content

Een jaar geleden gevraagd om mijn homepage te laten verwijderen, en tot nu toe heb ik nog niks vernomen. Graag even reageren aub,

Gr. Ad de Bruijn

Goedenavond @Ad de Bruijn, geen enkel probleem fijn dat je alsnog teruggekomen bent! Wanneer het niet gelukt is, help ik je graag alsnog verder. Zou je in dat geval de link van de homepage willen sturen via een privébericht, samen met je klantnummer? Dan ga ik voor je kijken of ik hem kan verwijderen!

Hoi @Ad de Bruijn . Mijn collega Susan werkt niet meer bij KPN en dit is er waarschijnlijk tussendoor geglipt.

Ik kan niet bij haar privéberichten maar heb waarschijnlijk wel een oplossing. Kun jij je profiel aanvullen met je gegevens. Kun je daarin ook het webadres van de homepage vermelden?

Als je dat gedaan hebt wil je mij dan hier een seintje geven? Ik fix dan de rest. 


@Erwin_ 

Ik heb mijn profiel ingevuld, en hoop dat het voldoende is om een website te laten verwijderen

 

Bij voorbaat dank

 

Ad de Bruijn


De site is hierbij uit de lucht gehaald. Mocht je nog andere vragen hebben, weet je mij te vinden.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


@Erwin_ , thanks!


Ik wil graag mijn planet home page verwijderen.

Hoe gaat dat?

 


Ik wil graag mijn planet home page verwijderen.

Hoe gaat dat?

 

Beste antwoord door Erwin_

Hoi @Ad de Bruijn . Mijn collega Susan werkt niet meer bij KPN en dit is er waarschijnlijk tussendoor geglipt.

Ik kan niet bij haar privéberichten maar heb waarschijnlijk wel een oplossing. Kun jij je profiel aanvullen met je gegevens. Kun je daarin ook het webadres van de homepage vermelden?

Als je dat gedaan hebt wil je mij dan hier een seintje geven? Ik fix dan de rest. 

Bekijk origineel


Beste @Ad de Bruijn ,

Ik heb zojuist het profiel ingevuld. 

Ik hoop dat het afdoende is.

Mvg,

Nicole


@Nicole Hermans : ik heb je website verwijderd. 


THANKS!!!