Skip to main content
Beantwoord

Verzenden mails met @hetnet lukt niet meer na update

• 15 januari 2025
  • 5 reacties
  • 117 keer bekeken

Sinds de update van 14 januari 2025 kunnen wij geen mails (@hetnet.nl / outlook) meer verzenden en wel ontvangen.

Wat is de oplossing?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Archi51, wat voor update heb je precies gehad? Ik heb een vermoeden, maar ik heb geen andere informatie dan je in je bericht noemt. En wat gebeurt er als je mail probeert te verzenden, krijg je daarbij een foutmelding of gebeurt er iets anders?

Je kunt de instellingen van jouw mailadres ook nakijken: Instellen, gebruiken en problemen oplossen.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17220 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2025

Welkom op de community ​@Archi51, wat voor update heb je precies gehad? Ik heb een vermoeden, maar ik heb geen andere informatie dan je in je bericht noemt. En wat gebeurt er als je mail probeert te verzenden, krijg je daarbij een foutmelding of gebeurt er iets anders?

Je kunt de instellingen van jouw mailadres ook nakijken: Instellen, gebruiken en problemen oplossen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 18 januari 2025

​@Jasper van KPN Dank voor je reactie. Het betrof een update voor een nieuw modem dat we enkele weken geleden van KPN ontvingen. Maar probleem is opgelost door de instellingen voor inkomende en uitgaande e-mail aan te passen.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17220 reacties
  • 20 januari 2025

Goed om te lezen dat het daarmee gelukt is ​@Archi51, de instellingen zijn belangrijk om goed te hebben inderdaad.

Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

• Topper
  • 10 reacties
  • 20 januari 2025

Ik kan van mijn laptop geen email meer verzenden, wel ontvangen. Dit sinds een update van jullie. Ik gebruik mijn laptop niet vaak dus kwam er recent pas achter. Ontvangen gaat goed.

Graag oplossing

Bedankt en groetjes

Sonja Bothe 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17220 reacties
  • 21 januari 2025

Heb je de instellingen al bekeken ​@ukojik? Zoals je hierboven kunt zien was dat de oplossing. Als dat voor jou niet werkt kan je daar het beste een eigen topic voor aanmaken.