Skip to main content

Goedemorgen, 

Voor woensdag 21 september a.s. staat er een afspraak ingepland voor het doortrekken van de glasvezelkabel.  Helaas ben ik die dag verhindert, dus graag zou ik een nieuwe met u inplannen.

MIjn adres is:    *********                                                                                                         

Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

 

Met vriendelijke groet, 

  1. de Lange

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

@Thecla de Lange Dat mag u dan melden bij KPN Netwerk NL. Zij gaan over de glasvezel aansluiting tot in de woning. https://www.kpnnetwerk.nl/zelf-regelen/


Hallo @Thecla de Lange en haal je privégegevens even weg in je topic door r.o. op de 3 … te klikken.

 


Ik heb een afspraak gekregen voor glasvezelaansluiting in woning op 26 okt 2022 tussen 10 en 13

 uur.

Ik ben dan verhinderd.

Ik kan wel dezelfde middag. Anders graag een andere afspraak.

Siemons.


Ik heb een afspraak gekregen voor glasvezelaansluiting in woning op 26 okt 2022 tussen 10 en 13

 uur.

Ik ben dan verhinderd.

Ik kan wel dezelfde middag. Anders graag een andere afspraak.

Siemons.

Voor u geld hetzelfde als de topicstarter. Als het over het naar binnen brengen van de glasvezel gaat dan heeft u doorgaans niet te maken met KPN de provider maar met KPNNetwerk. U zult dan ook bij hun moeten aankloppen voor het wijzigen van de afspraak.

 

U kunt uw afspraak eenvoudig wijzigen op https://www.kpnnetwerk.nl/zelf-regelen/


Er is afspraak ingepland door jullie voor een monteur om de glasvezel aansluiting te activeren op 13 december. Ik ben deze dag verhinderd en wil een nieuwe afspraak maken voor 19 december in de ochtend, maar dit lukt niet digitaal, dus u kunt mij mobiel bellen op nummer ********. Groet John Bleize

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Er is afspraak ingepland door jullie voor een monteur om de glasvezel aansluiting te activeren op 13 december. Ik ben deze dag verhinderd en wil een nieuwe afspraak maken voor 19 december in de ochtend, maar dit lukt niet digitaal, dus u kunt mij mobiel bellen op nummer [x]. Groet John Bleize

KPN zal zelf geen contact opnemen voor dit soort dingen. Je kan beter bellen met 0800-0402. Verwijder overigens ook het mobiele nummer, die is nu voor iedereen zichtbaar.


Er is afspraak ingepland door jullie voor een monteur om de glasvezel aansluiting te activeren op 13 december. Ik ben deze dag verhinderd en wil een nieuwe afspraak maken voor 19 december in de ochtend, maar dit lukt niet digitaal, dus u kunt mij mobiel bellen xxxx Groet John Bleize

 


Beste @Bleize, welkom! Is het gelukt met bellen naar de klantenservice? Je mag ook je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt. Dan kijk ik of het aanpassen lukt. 


Beste Marcia, mijn klantnummer is *** en ben woonachtig op adres: ****. Wil de afspraak van 13 december verplaatsen naar 19 december in de ochtend. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

John Bleize 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt! Ik heb een nieuwe monteursafspraak gemaakt op 19 december tussen 10 en 12 uur. Je ontvangt ook nog een bevestiging per mail!