Skip to main content

Ik probeer van april 2022 een afspraak te maken, pffff

Melding van ma 26-9-2022 11:49, geloof me, nog niets gehoord.

We hebben je bericht ontvangen

We nemen snel contact met je op via *******@xs4all.nl. Kan je vraag niet wachten? Stuur ons een bericht via de chat of bel ons.

Met vriendelijke groet,
Team KPN Netwerk

Een overzicht van je contactaanvraag:

 

Gekozen onderwerp
Klacht

 

Je bericht

Glasvezel Afspraak CRM:0375089 Door stormschade en herstelwerkzaamheden heb ik de afspraak netjes geannuleerd. Tot heden heb ik geen nieuwe afspraak ontvangen. Ik heb meerdere keren een afspraak geprobeerd te maken maar ik krijg geen e-mail met een nieuwe afspraak. De glasvezel is gegraven tot aan mijn voordeur (in mijn tuin), alleen nu de rest nog. Zie onderstaand bericht: Geachte heer Noordhoek,  Wij hebben uw bericht ontvangen en hebben deze meteen doorgestuurd naar onze aannemer. Zij nemen contact met u op om een afspraak in te plannen. Met vriendelijke groet, Thomas  kpnnetwerk.nl Bericht: Vandaag 1 april 2022 kan de afspraak glasvezel aansluiting niet doorgaan. Overeengekomen: Ik geef hierbij akkoord dat KPN Netwerk deze gegevens mag opslaan en gebruiken voor het beantwoorden van mijn vraag. Verstuurdatum: 01-04-2022 08:24:20  

Hi @Emile-noord! Ik wil je graag hierbij helpen. 

Ik lees in het bericht iets over stormschade. Heb je een storing waardoor je geen diensten meer hebt? Of heb je diensten over koper en ga je over op glasvezel waarbij vertraging is opgelopen?

Zou je daarnaast je profiel willen invullen zodat ik bij je gegevens kan?


De glasvezel is gegraven tot aan mijn voordeur (in mijn tuin), alleen nu de rest nog. De glasvezelkabel moet nog doorgevoerd worden mijn huis in. Door de stormschade herstel werkzaamheden was dit niet mogelijk.


@Emile-noord ik ddenk dat in dit geval bellen met 0800-0402 de beste optie is. Dan kan een medewerker met je meekijken, een ticket indienen en mogelijk de afspraak direct met je maken.

Mocht het via die weg niet lukken, vul dan je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt.