Skip to main content

Er is een afspraak gemaakt voor een monteurs bezoek op 10 december 2020 voor een zakelijke aansluiting aan ***** WMO. Dit komt niet gelegen maar telefonisch lukt niet niet met de KPN dit te verzetten. Toch graag verplaastsen.

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

Hi Vamill, welkom hier. 

Ik zie inderdaad dat dit om een zakelijke aansluiting gaat. Hier kan ik helaas niet bij. Heb je wel met het zakelijke nummer gebeld? Dat is 0800 0403. Dat is de snelste manier om de afspraak te verzetten. Er is ook een forum voor de zakelijke markt, maar bellen is zeker sneller. 


Bellen is zeker niet sneller. Dat gaat als volgt; men belt 0800-0403, doorloopt het menu en staat een half uur in de wacht. Dan eindelijk iemand aan de lijn die je dan vrolijk doorverbindt, wat resulteerd in weer een half uur in de wacht. Dan de volgende persoon aan de lijn, weer het hele verhaal doen. Deze persoon kan niets vinden en zet je in de wacht om e.e.a. uit te zoeken. Na 45 minuten krijgt ik weer een compleet ander persoon aan de lijn…. Dus weer het verhaal en, je raad het al, verbindt mij door. Wachttijd. Nu weer een nieuwe, het verhaal nog een keer doen. Deze persoon snapt het en gaat mij terugbellen binnen het uur “want zo kan dit niet” Dit was vrijdag. Het is nu maandag en nog niet terug gebeld !!


Het klinkt alsof hier iets meer aan de hand is. Dan is mijn advies om toch een topic aan te maken op het zakelijke forum