Skip to main content

Kreeg gisteren per post een brief met pakketje om mijn apparatuur terug te sturen omdat mijn abonnement is gewijzigd. Sorry, maar ik weet nergens van. Het lijkt me dat er een administratieve fout is gemaakt want voorzover ik weet is er niks veranderd.

Hoi, welkom op het forum, Henk! :smiley:

Het lijkt me dat er een administratieve fout is gemaakt

Dat lijkt mij ook. Vul je wel even je forumprofiel in zodat een moderator later ook kan bevestigen :wink: dat het een fout is?

*a.d.h.v. een ingevuld forumprofiel geef je toestemming (en je gegevens).


Beste @Henk Zwart, welkom! Ik heb je topic wel gezien, maar ben helemaal vergeten te reageren: sorry! Ik denk ook dat er iets niet helemaal goed gegaan is, maar zie ook dat je al gebeld had. Mijn collega gaf aan dat wij niets terugvinden van de mail. Ik vind dit zelf ook niet inderdaad. Kwam de mail wel van een @ kpn.com e-mailadres? En stond er ook een klantnummer o.i,d. bij? Het gaat in ieder geval niet om klantnummer *******164 waar jij jouw vaste diensten onder hebt hangen. 


Marcia schrijft: Mijn collega gaf aan dat wij niets terugvinden van de mail.

Hoi, @Marcia_ . In het eerste bericht geeft Henk Zwart aan dat het een brief per post betreft.


Jeetje, goedemorgen! De collega had in de samenvatting van het gesprek ‘mail’ gezet en dat heb ik klakkeloos overgenomen. Maar: er is ook geen brief te zien. Dus ik ga er vanuit dat het verder in orde is en je mag de brief als niet verzonden beschouwen @Henk Zwart.