Skip to main content

Hallo, ik was al een tijdje van plan om over te stappen naar een andere internetprovider en nu ik glasvezel heb en er een leuke actie is voor "gratis” Viaplay is dat moment gekomen. Ik heb al KPN mobiel.

 

Ik heb Ziggo voor tv en wil dat wel behouden. Kan ik dan gebruik maken van het Viaplay aanbod? De site van KPN is daarover niet duidelijk. Weet iemand meer? Alvast hartelijk dank, Rokus

 

Er staat dat de aktie geldt voor een 1 jarig abonnement met internet EN tv. Dus helaas.


Hallo Joep, dank voor je antwoord.

Dat staat er inderdaad, maar volgens mij ligt het toch iets minder duidelijk. Als je nl. in het Viaplay-kadertje op “meer informatie” klikt dan kom je in de actievoorwaarden. Daar staat: 

  • Het actieaanbod geldt uitsluitend voor klanten die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV, die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen.
  • In het actieaanbod maak je een keuze tussen: Internet & TV 3 mnd €35 + Viaplay 9mnd gratis, 2 SuperWifi punten cadeau t.w.v. 199,- of 6 maanden Internet & TV voor € 35,- per maand.
  • Kies voor Internet & TV 3 mnd €35 + Viaplay 9mnd gratis vanaf maart als welkomstcadeau.

Dat kinkt al heel anders. Mijn vraag is dus: mwaar mag ik vanuit gaan?


Goed opgemerkt.  Ik heb net even gedaan of ik wilde bestellen en het lijkt inderdaad te kunnen.  Probeer het maar.


Er staat:

die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen.

Dat heeft u dus wel.


Er staat:

die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen.

Dat heeft u dus wel.

Dat begrijp ik niet. Of bedoelt u via mobiele data?


Ik begreep dat dat u al een KPN abonnement heeft lopen. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Dan kan het.

 


Merci allemaal, ik ga ervoor :grinning:


Hi @JeanRokus, welkom hier. 

Je hebt dit inderdaad goed gezien, als nieuwe klant met alleen internet kun je ook gebruik maken van deze actie. 

Voor andere meelezers: klik op onze website op Aanbod, Internet en daarna bovenin nogmaals op Internet. Dan zie je de acties ook staan. :relaxed: