Skip to main content

Hallo, ik heb de volgende vraag.

IK woon aan de ****  Appingedam en krijg steeds de folders ViberQ in mijn bus die gratis glasvezel willen aanleggen. Nou mooi toch. Maar als ik dan kijk wie de providers zijn dan staat KPN er niet tussen. Hoe zit dit dan precies.

Wij hebben nu alles van KPN TV, internet, mobiel etc en willen ook graag in de toekomst met KPN verder omdat we daar gewoon goed tevreden over zijn.

Wat is mijn vraag nu precies, als ViberQ hier een glasvezel aanlegt tot in mijn meterkast kan ik dan in de toekomst wel glasvezel van KPN ontvangen of ben ik aangewezen op de providers die ViberQ aanbied,

Met vriendelijke groet,

Lukas Hidding

 

Admin: adres verborgen i.v.m. privayc

KPN levert niet over glasvezel van ViberQ. En zal dat in de toekomst waarschijnlijk ook nooit gaan doen. Maar zeker weet je het nooit. 

Misschien legt KPN er in de toekomst een 2de glasvezel bij. Maar daar is ook niets met zekerheid over te zeggen.


Een bedrijf dat Fiber met een V schrijft…. zorgelijk :rolling_eyes:. Dad is nied choet.


Een bedrijf dat Fiber met een V schrijft…. zorgelijk :rolling_eyes:. Dad is nied choet.

Dit is hun website en KPN komt niet in het rijtje van aangesloten providers voor:

https://www.viberq.nl/


Jammer mij werd bij het aanleggen van glasvezel van Viber verteld dat ik na 2 jaar iedere provider kon contracteren die ik wilde .en dat is voor mij  KPN maar helaas de werkelijkheid  blijkt anders