Skip to main content

Ongeveer vijf keer per week geen bedraad en wifi, maar wel TV ontvangst. Lukt ook niet om bedraad of via wifi met 192.168.2.254 op de router te komen. Iedere keer op te lossen door even stroom van de router te halen, maar erg irri. V12.C.23.15.06  UI 20-10-2023

Met vervelende storing app kom je ook niet verder dan aan/uit zetten, terug naar fabrieksinstellingen en daarna een afspraak maken met monteur voor €80,- maar zo'n monteur kan ook niets anders dan resetten bij een storing of weer weggaan als er op dat moment geen storing is. 

Kan het aan tweede router, HP printer of zonnepanelen omvormer liggen ?

Welke eigen router heb je achter de KPN router hangen en hoe is deze op de KPN-router aangesloten @LydiaS 

Welk merk en type router heb je van KPN in bruikleen?

 


Goedemorgen @LydiaS en bedankt voor jouw bericht!

Ik kan niet uitsluiten dat dit te maken kan hebben met je tweede router of je zonnepanelen omvormer. Heb je de optie om deze apparatuur eens voor een paar dagen te ontkoppelen? Op die manier zou je er snel genoeg achter moeten zijn of dit eventuele oorzaken zijn. Wat ik je verder aan wil raden; bel eens met onze helpdesk (0800 0402 en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken) op het moment dat deze storing zich voordoet. Dan kunnen we op het moment dat dit speelt je verbinding doormeten en dat lijkt me hier ook een goed beginpunt. 


Reageer