Skip to main content

We zijn net verhuisd en de voeding van het Genexis glasvezelkastje ontbreekt.

Kunnen jullie een nieuwe sturen?

@Tombana dit is mogelijk! 

Vul je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Laat ook weten welk type glasvezelkastje je hebt. Dan kan ik in 1 keer de juiste voeding sturen. 😉

Ter bevestiging, het is niet mogelijk de voeding van het oude adres op te halen?


Hallo @Tombana ,

Heeft het haast?  Bel dan voor 18.00 met 0800-0402. Anders morgenochtend weer vanaf 8.00 (op zaterdag tot 17.00)

Edit : @Bram_ is vandaag nog sneller dan de telefonische klantenservice! 👌🏾 


ik heb gebeld en er wordt een adapter opgestuurd. 

Bedankt allebei!


Fijn zo👍🏾 En graag geholpen natuurlijk… 


Helaas, het blijkt dat het opgestuurde stekkertje niet past: de stekker was te dik om in het kastje te passen. Ik heb vervolgens opnieuw telefonisch contact opgenomen met de klantenservice, en die hebben toen een tweede adapter gestuurd, maar ook die past niet. Op de eerste adapter staat de Genexis merknaam, op de tweede niet, maar beide stekkertjes zijn even dik. Ik heb voor de zekerheid wat foto’s bijgevoegd.

 

Kan KPN een adapter sturen met dunnere stekker? Of eventueel een monteur laten langskomen, als dat ook snel kan. Alvast bedankt!

 

EDIT: Ik heb overigens ook mijn profiel ingevuld.

 

Ter bevestiging, het is niet mogelijk de voeding van het oude adres op te halen?

De nieuwe bewoners van het oude adres hebben hem daar nodig; anders krijgen zij precies hetzelfde probleem. De verhuis-instructies van KPN waren ook om deze voeding achter te laten.

 

stekker die te dik is

 


Ik heb nogmaals de klantenservice gebeld; de medewerker heeft een ‘storing’ aangemeld. Vervolgens heb ik een sms gekregen dat ik een monteur afspraak kan inplannen, maar als ik de link in de sms open om dat te doen krijg ik het bericht ‘er is geen open monteur afspraak’.


Hi @Tombana! Ik zie dat er een monteur is ingepland voor morgen. Is deze ook naar jou bevestigd?


Hi @Bram_, dit is inderdaad naar mij bevestigd vandaag, bedankt voor het checken!


@Tombana zeker! 🙂 Wil je als laatste nog laten weten of de monteur alles goed heeft kunnen oplossen?


Hi @Bram_ , de monteur is net langs geweest. Het glasvezelkastje was erg oud en daar worden geen adapters meer voor gemaakt. Hij heeft daarom een nieuw glasvezelkastje geplaatst en het internet werkt nu!


@Tombana dat is het betere nieuws. Blij dat alles weer werkt! 😊