Skip to main content

Ik heb  onlangs een andere huis gekocht en daar staat Genexis glasvezel modem zonder voeding/adapter.  Hoe kan ik dit krijgen?   Alvast bedankt

Hi @DChris, welkom hier. 

Die adapter zal door een monteur geplaatst moeten worden. Die oude bewoners hadden dat niet mee mogen nemen. Woon je al op je nieuwe adres en heb je nu geen verbinding? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij ook meekijken. :relaxed:


hi Alex_P

 

Bedankt voor je reactie.  De oude bewoner maakt geen gebruikt van de glasvezel verbinding.  Waarschijnlijk na aansluiting van glasvezel de voeding adapter kwijt geraakt.  Ik woon op dit moment nog bij de oude huis dus nog geen probleem.

Hoe kan ik de monteur ff langs laten komen?  Met KPN afspraak maken?

Ik heb trouwens de profile nu bijgevuld :)  Dank je!


@DChris Kan het zijn dat er iets mis is gegaan bij het invullen van je forumprofiel?🙂  Ik zie geen postcode en huisnummer staan. Zou je deze wellicht alsnog kunnen toevoegen? 

Is het overigens zo dat je in de oude woning op dit moment een KPN abonnement hebt? Dan zouden we wellicht bij de verhuizing direct een monteur kunnen plannen die ook voor de adapter kan zorgen. 


Hoi Rutger,

 

I heb de profiel verder ingevuld :)  
Op de oude huis heb ik natuurlijk KPN abo.  Ja ik ga zo melden voor verhuizing.

Dank je!


Ik zie dat er inmiddels al een afspraak met één van onze monteurs is ingepland. Als je verder nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag. :blush:


Hoi Vikash,

 

Ik wil graag afspraak verzetten 1 dag later na verhuizing.  In de afspraak menu, kan ik allen naar 18-20 November verzetten.  Andere datum niet beschikbaar.   Kan je helpen om te verzetten naar 22 December 2020 in de ochtend (8uur)??   Alvast bedank!


Bij dezen geregeld, @DChris! 22.12.2020 tussen 8 en 10 uur 🙂.