Skip to main content

Mijn voedingsadapter model RDA030120025-AA (output 12V 2,5 Amp) is defect. Kan ik deze adapter bestellen bij KPN?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @Erik van de Ven , voor welk apparaat is die netvoeding? Merk en type.

Je zou tijdelijk een universele adapterkunnen gebruiken en instellen op de waarden zoals op de originele staat.

 


Hallo @Erik van de Ven , voor welk apparaat is die netvoeding? Merk en type.

Je zou tijdelijk een universele adapterkunnen gebruiken en instellen op de waarden zoals op de originele staat.

 

Hallo @JanD ,

Deze is van een v10.

 


Goedemorgen @Erik van de Ven, hier is specifiek een medewerker van KPN voor nodig. Dat mag via deze weg, maar ik denk dat voor dit soort vragen het snelst geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website. Via die weg kan een medewerker van KPN direct meekijken en de adapter opsturen. 


Goedemorgen @Erik van de Ven, hier is specifiek een medewerker van KPN voor nodig. Dat mag via deze weg, maar ik denk dat voor dit soort vragen het snelst geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website. Via die weg kan een medewerker van KPN direct meekijken en de adapter opsturen. 

Jij bent toch ook kpn medewerker?:thinking:


Goedemorgen @Erik van de Ven, hier is specifiek een medewerker van KPN voor nodig. Dat mag via deze weg, maar ik denk dat voor dit soort vragen het snelst geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website. Via die weg kan een medewerker van KPN direct meekijken en de adapter opsturen. 

Jij bent toch ook kpn medewerker?:thinking:

Klopt, maar op het forum werkt het wel iets anders dan rechtstreeks via de klantenservice. Op het forum is de insteek dat klanten vooral elkaar helpen, met ondersteuning van de moderators. Moderators verschijnen in topics en kunnen klanten helpen maar het gaat minder snel dan via de klantenservice. Vandaar dat deze klant voor dit probleem beter kan bellen.