Skip to main content

Ik zit er gewoon mee dat ik telefonisch vragen gesteld heb en het advies van de medewerker was vast telefoonnummer verwijderen. Ik zei toen nog dat het niet hoefde want het was een ander probleem waar ze geen antwoord op wist. 

Na aandringen toch telefoonnummer weg laten halen want alles zou immers hetzelfde blijven. 

 U heb ik opeens een hussel pakket ipv kpn compleet met meer voordelen dan de hussel.

Ik wil mijn kpn compleet terug kpn u houd zich niet aan de afspraak.

Tegen beter weten in hebt u mijn pakket veranderd tegen totaal geen uitleg. 

Dus kpn compleet terug aub

 

Gr Conny 

Hoi Conny! Ik snap dat dit een behoorlijk nare gang van zaken is, maar ik kan het antwoord niet anders maken dan de antwoorden die in dit topic gegeven zijn. Het abonnement kan niet meer teruggezet worden. Bij elke wijziging ontvang je een bevestiging van de wijziging per e-mail met daarin het overzicht van de bestelling. Indien die niet naar wens is, neem dan direct weer contact met ons op via 0800-0402. Dit is inmiddels al flink wat weken geleden, dus er is nu helaas niets meer aan te doen. 


Welke prijs betaalt u nu voor u abbonement en welke was dit vroeger. Let wel even op de diensten die daarbij anders in elkaar steken. Met hussel was ik in de nieuwe situatie uiteindelijk 5 euro goedkoper uit.


Reageer