Skip to main content

Door steeds wegvallen van internet heb ik de wedstrijd NL - FR grotendeels gemist. Via jullie automatische tools heb ik geprobeerd om weer goed internet te krijgen. De wedstrijd is echter afgelopen en de TV staat uit. Ik kan dus niet zeggen of het probleem opgelost is. Ik weet wel dat ik na ruim 45 jaar bij de KPN veel producten af te nemen hevig teleurgesteld bent. Ik verwacht een goed product en niet dat ik een voetbalwedstrijd moet missen die ik heel graag gezien had. Echt waardeloos dit!

@ErikWegman Hebt u inmiddels wel weer verbinding en kunt u weer TV kijken nu ?


Dat merk ik vanavond pas als ik weer TV kijk. Ik hoop dat het dan in orde en anders trek ik uiteraard weer aan de bel. Het neemt echter niet mijn ongenoegen weg en ik baal nog steeds ontzettend dat ik niet de voetbalwedstrijd heb kunnen volgen.


@ErikWegman,

Viel het hele modem uit? Welke lampjes waren er actief? Je hebt het namelijk over TV en dat internet wegviel. Kijk je dan TV via een chromecast of de ITV app? Of bedoel je dat TV en internet beide wegvielen?


Door steeds wegvallen van internet heb ik de wedstrijd NL - FR grotendeels gemist. Via jullie automatische tools heb ik geprobeerd om weer goed internet te krijgen. De wedstrijd is echter afgelopen en de TV staat uit. Ik kan dus niet zeggen of het probleem opgelost is. Ik weet wel dat ik na ruim 45 jaar bij de KPN veel producten af te nemen hevig teleurgesteld bent. Ik verwacht een goed product en niet dat ik een voetbalwedstrijd moet missen die ik heel graag gezien had. Echt waardeloos dit!

@ErikWegman We kunnen u op dit forum helpen met het e.e.a. op te lossen, zodat u misschien vanavond weer ongestoord TV kunt kijken, maar waarom kan die TV nu niet aangezet ?


Service lampje was oranje en internet was rood. Af en toe sprong het weer even op groen en dan weer op oranje en rood. Hierdoor viel het beeld steeds weg en ik zag ook dat de computer dan geen verbinding had. Ik heb dus ¾ van de wedstijd gemist en zitten klooien door het modem te resetten maar dat hielp niet. Nu staan alle lampjes op groen en heb ik met de computer gewoon internet. Mij benieuwen wat de TV vanavond gaat doen. Maar de gemiste voetbalwedstrijdfrustratie blijft.


ik zou nu even de tv aanzetten, wellicht voorkomt dat een avond-frustratie. Lijkt me een kleine moeite, zeker als het zo hoog zit.


Je hebt  niets gemist.


Een storing kan bij iedere provider voorkomen. Als gisteren de eerste keer was in 45jaar, dan doet KPN het heel goed. Uiteraard zeer vervelend als dit net tijden het voetbal is. Ik zou tijdens Formule 1 geen storing willen krijgen. Is terugkijken geen optie?

Als de lampjes op de v10 rood gaan branden  is er iets goed mis. Heb je een koper of glasvezelverbinding?


Het servicelampje wordt dan oranje en het internetlampje rood. De rest blijft groen. Eventjes terug had die het weer. Ik merkte het op omdat de computer dan niet verbonden met internet aan geeft. Het probleem loste zich net als gisteren na een tijdje weer vanzelf op. Ik had er wel eens meer last van maar dan was even de stekker er uit en opnieuw er weer in de oplossing en bleef het weer een aantal weken goed. Gisteren bleef het probleem maar voortduren. Steeds even alles goed en op groen en dan weer het oranje en rode lichtje. Na reset weer alles op groen en ma een korte tijd weer oranje en rood enzovoort enzovoort.


@ErikWegman,

Kun je eens foto’s maken van je aansluiting in huis? Inclusief de kabel die je gebruikt tussen aansluiting en modem?


Goedemiddag @ErikWegman, welkom op ons forum!
Een ontzettend ongelukkige timing zo inderdaad!
Werkt alles inmiddels weer goed?

Ik denk dat je hierover het beste altijd direct even kunt bellen op 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan meteen meekijken en actie ondernemen!


Er is een monteur geweest en die constateert 10,49 MB download en 1.4 MB upload. Voorheen had ik nooit las maar sinds er aan de weg is gewerkt zijn er problemen.  Er gaat nu morgen een kabel worden bij geprikt waardoor de snelheid verdubbeld, maar dit is dan nog steeds veel te laag als waar ik voor betaal. De KPN medewerkers hebben tot nu toe compensatie voor het niet leveren van hun dienst afgewezen. Als je 40 jaar klant bent en nu met een gedegen klacht komt waarvan de oorzaak niet intern bij mij ligt mag je toch anders verwachten. De monteur heeft bij mij een draadloze TV verbinding vervangen voor een bedrading, twee switch kastjes vervangen en de TV van HD naar SD gezet. Het schijnt dat ik straks een rekening krijg voor de bedrading en switch kastjes. Deze waren echter niet nodig geweest als de KPN de snelheid had geleverd die er beloofd wordt. Daarnaast haalden de door de monteur gepleegde werkzaamheden niets uit. De TV en het internet haperen nog steeds en val soms ook helemaal weg. Als de KPN het probleem morgen kan verhelpen of mij eerlijk kan zeggen dat ze tijdelijk onvoldoende capaciteit kunnen leveren en daar een compensatie tegenover stellen dan ben ik geneigd om bij de KPN te blijven. De andere optie is overstappen naar Ziggo. Die blijkt bij mijn broer de op achter ons woonachtig is wel voldoende capaciteit te kunnen leveren. Eerst morgen maar even afwachten wat de monteur kan doen.