Skip to main content

Ik heb regelmatig dat de App mijn experia box niet kan vinden. Wel vol WiFi bereik op mijn telefoon maar sommige sites of spellen kunnen niet geopend worden omdat er dan geen verbinding is. 
Ik heb ook een video deurbel die niet meer gekoppeld kan worden aan de box. Alles al geprobeerd, van alles opnieuw installeren tot reset modem en vervanging voor de nieuwe modem. Er is zelfs een monteur geweest. Heeft tweede weken gewerkt en toen weer ellende. 

Admin: afgesplitst van originele topic

Welkom op het forum @Martijn van Wanrooy! Dat is een vervelend probleem.

Kan je aangeven op welk apparaat je de verbinding verlies? En of andere apparaten op dat moment wel verbinding houden?

Ik wil je in ieder geval aanraden de Wifi Manager een kans te geven. Laat je hier weten hoe het daarmee gegaan is?


Beste Bram,

bedankt voor je reactie. Inmiddels is er een monteur geweest. Het probleem zat hem in dat wij een nieuwe modem en zwart super WiFi punt hadden en 3 witte super WiFi punten. De witte super WiFi punten gaan niet goed samen met de modem waardoor we problemen hadden met de verbinding van de televisie. Die is inmiddels bekabeld en de witte punten zijn weggehaald. Nu zwarte WiFi punten en alles werkt prima. 


@Martijn van Wanrooy super dat het is opgelost. Ik zal het topic sluiten! 🙂