Skip to main content

Glasvezel is aangesloten. Volgens postcodecheck niet. Dit staat er fout zegt KPN Netwerk. U bent echt aangesloten. KPN vindt echter van niet. Kan dus geen abonnement afsluiten. Niemand weet de oplossing. KPN Netwerk stuurt mij naar KPN en andersom.Heb dus nu glasvezel, maar kan er geen gebruik van maken. 

Als u op de site van KPN Netwerk de status van uw adres checkt staat daar dat u glasvezel heeft? Hoe lang is deze situatie al zo?


Op de site van KPN Netwerk staat dat het glasvezelpunt nog niet is aangesloten. Het is echter wel geïnstalleerd. Al mijn buren in ons appartement zijn wel volledig aangesloten en kunnen een abonnement nemen. Als ik bel snapt KPN Netwerk dit ook niet. Men zegt, dat dit fout op de site staat. Kennelijk kan niemand dit in orde maken en kan ik dus geen abonnement afsluiten, omdat de KPN zegt, dat ik geen aansluiting heb.  Heb dus nu een glasvezel aansluiting, maar kan er geen gebruik van maken.


Misschien kan @Ward_ hier even naar kijken? Of moet @Treble gewoon nog even geduld hebben?


Ik mag alleen nog adresgegevens ontvangen via de moderators.

Maar zelfs zonder dat durf ik al te stellen dat de website van KPN Netwerk gelijk heeft met "moet nog geplaatst worden".

Ik ontken niet dat het er al zit maar die website kijkt direct in de administratie. Daar is de aansluiting blijkbaar nog niet gereed gemeld en dus krijg je die melding op de website. En KPN als provider (en anderen ook) worden met dezelfde informatie gevoed.

Dus adres moet alsnog gereed gemeld worden. Vreemd dat de klantenservice van KPN Netwerk dat niet ziet. Enige oplossing blijft toch om ze te contacteren en aan te geven dat de aannemer het adres in de BC (zo heet de administratie) niet gereed heeft gemeld. 


Vandaag KPN Netwerk gesproken. Ik had een abonnement besteld voor dat de aansluiting van het glasvezelpunt had plaatsgevonden. Dan schijnt dat een combi deal te heten. En dan had KPN Netwerk ook het zwarte kastje moeten plaatsen. Dit is niet gebeurd. Er is nu toegezegd, dat dat nu gaat gebeuren. Ik hoop dat dit klopt. Na een week bellen komt dit uiteindelijk naar voren. Blijft voor mij een vreemd verhaal.


Hoi @Treble . Ik begrijp dat er nu wel wat meer duidelijkheid is? Zijn er nu concrete afspraken gemaakt? 

 


Nee, helaas nog geen concrete afspraken.

KPN Netwerk meldt mij:

We gaan het zo snel mogelijk oplossen.

U wordt zo snel mogelijk benaderd per mail of telefoon.

En dan blijft het weer stil.

Ik wacht nog een paar dagen en dan ga ik mijn bestelling bij KPN annuleren.

Dan ( voorlopig ) maar geen glasvezel.

Meerdere mensen in ons appartementengebouw zijn inmiddels succesvol aangesloten.

Bij mij klopt er kennelijk iets niet en weet men geen oplossing.

Althans men doet er niets aan!


Nee, helaas nog geen concrete afspraken.

KPN Netwerk meldt mij:

We gaan het zo snel mogelijk oplossen.

U wordt zo snel mogelijk benaderd per mail of telefoon.

En dan blijft het weer stil.

Ik wacht nog een paar dagen en dan ga ik mijn bestelling bij KPN annuleren.

Dan ( voorlopig ) maar geen glasvezel.

Meerdere mensen in ons appartementengebouw zijn inmiddels succesvol aangesloten.

Bij mij klopt er kennelijk iets niet en weet men geen oplossing.

Althans men doet er niets aan!

Jammer maar ook begrijpelijk.  Als ik hier zelf iets in kon betekenen had ik dat uiteraard direct gedaan. :-(