Skip to main content

Volgens kpn cadeau kan ik kostenloos van 50 mb naar 100 mb. Echter staat er dat dit 5 euro meer kost??? Ook werkt het niet als ik dit aanzet? Hoe kan dit?

Hallo @JdenBesten tijdens kantooruren even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Volgens kpn cadeau kan ik kostenloos van 50 mb naar 100 mb. Echter staat er dat dit 5 euro meer kost??? Ook werkt het niet als ik dit aanzet? Hoe kan dit?

Ah dat wist ik niet die gratis snelheidsverhoging, bedankt voor je tip! ;)

Meteen ook maar geprobeerd en bij mij werkte het eigenlijk perfect om de verandering door te geven behalve dan als je eenmaal klikt op "bevestigen" dan blijft het beeld "hangen" maar de verandering kwam wel door (bij mij iig).
Kreeg kort daarna een bevestiging per e-mail en na #10min was de snelheidsverhoging er ook.

Misschien later nog eens proberen, suc6!


Na nogmaals de stappen te hebben doorlopen, kreeg ik, via email een bevestiging en de snelheid is nu wel omhoog gegaan.

haal nu 85 mb dus ik ben er blij mee👍


@JdenBesten @Max000 Is die gratis snelheidsverhogong voor iedereen? Of moet je Husselklant zijn?

Ik heb een TFT-abonnement. Als ik de snelheid verhoog, krijg ik een aanbod dat voor de eerste drie maanden ongeveer net zo veel kost, maar na drie maanden wordt het een stuk duurder. 


Volgens kpn cadeau kan ik kostenloos van 50 mb naar 100 mb. Echter staat er dat dit 5 euro meer kost??? Ook werkt het niet als ik dit aanzet? Hoe kan dit?

Ah dat wist ik niet die gratis snelheidsverhoging, bedankt voor je tip! ;)

Meteen ook maar geprobeerd en bij mij werkte het eigenlijk perfect om de verandering door te geven behalve dan als je eenmaal klikt op "bevestigen" dan blijft het beeld "hangen" maar de verandering kwam wel door (bij mij iig).
Kreeg kort daarna een bevestiging per e-mail en na #10min was de snelheidsverhoging er ook.

Misschien later nog eens proberen, suc6!

Ik heb via de qrcode gescand, en kom dan in mijn kpn, thuis, internet, maar zie geen keuze gratis verdubbeling staan. Alleen betaalde uitbreiding gen Of moet dat via: wijzigen abonnement?


In de ontvangen email zie je je kostenoverzicht.

en dan -4,95 voor de snelheid verhoging


@JdenBesten @Max000 Is die gratis snelheidsverhogong voor iedereen? Of moet je Husselklant zijn?

Ik heb een TFT-abonnement. Als ik de snelheid verhoog, krijg ik een aanbod dat voor de eerste drie maanden ongeveer net zo veel kost, maar na drie maanden wordt het een stuk duurder. 

Tja of verhoging voor iedereen en/of alle abo’s is weet ik niet in ieder geval wel voor de 50mbit.

@D.P. Moet inderdaad via “ wijzigen abonnement “ je ziet dan dat het +4,95 kost maar eronder staat dat je -4.95 korting krijgt zolang je abo loopt.


@JdenBesten @Max000 Is die gratis snelheidsverhogong voor iedereen? Of moet je Husselklant zijn?

Alleen mensen die zo'n brief in de bus krijgen. Of zoiets per mail aangeboden krijgen. Niet iedereen. Oogwaarschijnlijk willekeurige klanten. Sommigen krijgen het, heel vele anderen niet. Het is een soort loterij. De marketing machine van KPN zit hier achter. 

Ik zelf krijg wel eens het idee dat de meeste klanten die het krijgen geen grootverbruikers zijn, het eigenlijk helemaal niet nodig hebben en het waarschijnlijk anders nooit zouden nemen. Ze zullen er wel op uitgezocht worden denk ik. 

Iemand die een 50 mbit abonnement heeft, dagelijks heel veel download en die 50 mbit regelmatig gedurende langere periodes van de dag vol trekt, die gaat KPN denk ik geen gratis verhoging naar 100 mbit geven.


@JdenBesten @Max000 Is die gratis snelheidsverhogong voor iedereen? Of moet je Husselklant zijn?

Alleen mensen die zo'n brief in de bus krijgen. Of zoiets per mail aangeboden krijgen. Niet iedereen. Oogwaarschijnlijk willekeurige klanten. Sommigen krijgen het, heel vele anderen niet. Het is een soort loterij. De marketing machine van KPN zit hier achter. 

Ik zelf krijg wel eens het idee dat de meeste klanten die het krijgen geen grootverbruikers zijn, het eigenlijk helemaal niet nodig hebben en het waarschijnlijk anders nooit zouden nemen. Ze zullen er wel op uitgezocht worden denk ik. 

Iemand die een 50 mbit abonnement heeft, dagelijks heel veel download en die 50 mbit regelmatig gedurende langere periodes van de dag vol trekt, die gaat KPN denk ik geen gratis verhoging naar 100 mbit geven.

Heb geen brief of mail van KPN ontvangen hierover, alleen door het lezen van het bericht van @JdenBesten werd ik nieuwsgierig hierover, en inderdaad in mijn account bij “ wijzigen abonnement “ stond de aanbieding wel.
Wel vreemd of de brief/mail van KPN zou nog moeten komen, zou ook kunnen, ik adviseer iedereen met een 50mbit abo om even te checken in de account instellingen, wie weet...


@JdenBesten @Max000 Is die gratis snelheidsverhogong voor iedereen? Of moet je Husselklant zijn?

Alleen mensen die zo'n brief in de bus krijgen. Of zoiets per mail aangeboden krijgen. Niet iedereen. Oogwaarschijnlijk willekeurige klanten. Sommigen krijgen het, heel vele anderen niet. Het is een soort loterij. De marketing machine van KPN zit hier achter. 

Ik zelf krijg wel eens het idee dat de meeste klanten die het krijgen geen grootverbruikers zijn, het eigenlijk helemaal niet nodig hebben en het waarschijnlijk anders nooit zouden nemen. Ze zullen er wel op uitgezocht worden denk ik. 

Iemand die een 50 mbit abonnement heeft, dagelijks heel veel download en die 50 mbit regelmatig gedurende langere periodes van de dag vol trekt, die gaat KPN denk ik geen gratis verhoging naar 100 mbit geven.

 

Ik vind deze actie nog steeds super-irritant. En dan noemen ze het ook nog eens "Speciaal voor trouwe klanten".  Dan ben je al ruim 30 jaar klant en dan is die actie tot op heden kennelijk nog steeds niet voor mij bestemd.