Skip to main content

goedemorgen,

 

Als nieuwe klant van KPN zijn wij tot op heden zeer ontevreden. wij zijn 24 jan overgestapt, maar we hebben voor de derde keer geen internet en tv, ook bellen lukt niet. Dit ervaren wij als bedrijf als zeer hinderlijk. Wat is er aan de hand en wanneer wordt het echt opgelost. Dit waren wij onze vorige provider niet gewent.

Hallo @Margreet de Roo, op dit moment ligt de gehele verbinding er helemaal uit? Het snelste heb je hulp in deze situatie door te bellen met de klantenservice op het gratis nummer 0800-0402. Dan kan een medewerker direct kijken wat er mis met de verbinding en een oplossing bieden. 


Beste 

@Margreet de Roo,

Als je 3 maal in een week en storing hebt dan is dat veel. Maar het is dus ook 3 maal opgelost. Als je hulp nodig hebt, kan je misschien ook aangeven wat de oorzaak was.

In dit forum helpen klanten andere klanten. Ook wordt het gebruikt om te communiceren met de KPN organisatie en dan komt de moderator aan de beurt. 

Maar als het zakelijk gebruik betreft, zit je volgens mij op de rand van de schending van de gebruiksvoorwaarden in de AV artikel 7.2 Gedragsregels (gebruik). 

Voor zakelijk gebruik dient u een zakelijke overeenkomst af te sluiten. De bijstand van KPN is dan waarschijnlijk adequater dan bij een privaat contract. Dit is de link naar het zakelijke forum. 

https://zakelijkforum.kpn.com/

 

 


Hallo @Margreet de Roo, op dit moment ligt de gehele verbinding er helemaal uit? Het snelste heb je hulp in deze situatie door te bellen met de klantenservice op het gratis nummer 0800-0402. Dan kan een medewerker direct kijken wat er mis met de verbinding en een oplossing bieden. 

Daar kom ik niet verder mee. Dat kan ik ook op internet lezen. 


Je hebt al contact gehad met mijn collega's van de klantenservice om de storing te laten verhelpen en indien nodig verder te laten onderzoeken? @Margreet de Roo 

Via het forum kan een moderator ook kijken wat er aan de hand is, maar dan hebben we wel gegevens nodig. Je kunt altijd het forumprofiel invullen en als dat gebeurd is, even reactie geven hier in het topic.